X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox live pris


Svar
WonderboyWonderboySkrevet 25/10-05 19:40 
Hvad koster det at komme på Xbox live???, jeg ved godt at man skal have et xbox live stater kit, men hvad mere skal jeg have. og hvad koster det for det hele???.
I love monster land
WehnerWehnerSkrevet 25/10-05 19:55 
Du skal ikke have andet end et Xbox Live starter kit (altså dvs. du skal naturligvis også have et netkabel til at forbinde din Xbox til internettet med).

Et Live kit koster typisk mellem 350,- og 450,- afhængig af hvor du køber det. Billigst hos play.com til £30, men til gengæld også udsolgt.

Kittet indeholder headset, demo af et par spil og abonnement for 12 måneder.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 27/10-05 09:34 
Ja også skal du også have en ADSL forbindelse - en 256/256 må nok regnes for at være minimum.

Hvis du har en ADSL forbindelse, er det nemmeste at købe en HUB, som gør det muligt at forbinde flere computere til internettet.
Så kan du være på nettet med din PC, samtidig med at du er på Live med din Xbox.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
HeroldHeroldSkrevet 27/10-05 10:06 
En Switch er nok at foretrække :) Laver de overhovedet hubs længere?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dRxLdRxLSkrevet 27/10-05 10:21 


åbenbart (omend der er få)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 27/10-05 15:49 
SeventhSun>
Ja også skal du også have en ADSL forbindelse - en 256/256 må nok regnes for at være minimum.

Jeg vil lige sige at det sagtens kan lade sig gøre at spille på Xbox Live over en 3G mobil :-) 384/64. inkl Voice Chat.
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
CutePuppyCutePuppySkrevet 27/10-05 17:01 
Lyder godt nok halvdyrt... ;)
//Cutepuppy
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig