X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ninja Gaiden Hjælp igen?


Svar
nerosnerosSkrevet 15/10-05 18:57 
Er der nogen som kan give et godt bud på hvordan man klare dette mutantkvindemonster i The Monastery?

Kan ikke rigtig regne det ud og hun er vist umodtagelig over for magi...?
Bashful Neophyte
John DoeJohn DoeSkrevet 15/10-05 19:16 
Prøv www.gamefaq.com
Do not let Dr. Mario touch you, he is not a real doctor!
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 16/10-05 16:13 
Få hende til at lande og gå rundt på jorden, derfra kan du så lave nogle hurtige slag på hende...
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
nerosnerosSkrevet 16/10-05 20:00 
Ja det er også mit bud og så en røvfuld af de blå energi flasker til at sluge når hun bliver gal, men jeg har hende næsten så tæt på og så aligevel ikke.....ØV! ØV!
Bashful Neophyte
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 16/10-05 20:27 
Hun vil dodge angrebet "Flying Swallow", men jeg mener at hvis du bruger det på hende lige efter hun har angrebet kan du få hende ned... Det trick er vist også en meget god måde at få hende til at lande på...

Ellers kan du bare dodge alle hendes angreb til hun lander, og så bare få et par slag ind på hende... Når hun så letter igen må du bare gentage processen med at undgå hendes angreb.
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig