X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Anime-film?


Svar
MusicManMusicManSkrevet 06/09-05 14:42 
Hey! jeg er så smut begyndt at blive rimelig vild med animé film, og så tænkte jeg lige på hvilke film i kunne anbefale til en der næsten lige har fået smag for det? :) på forhånd tak ;)
63 emne(r).
« < 1 2

Svar
Mr. LifeMr. LifeSkrevet 07/09-05 22:07 
Har du nogen selv er faktisk ret sjovt når pigerne sparker fyren ud af billedet
NaieraNaieraSkrevet 07/09-05 22:08 
Jeg har de to første DVD'er. Jeg finder dog ikke serien vanvittigt underholdende, så jeg køber dem kun når de er på tilbud...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JuggernautJuggernautSkrevet 07/09-05 22:09 
Nej jeg har ikke. Jeg vil da gerne tjekke det ud ved en evt lejlighed, men jeg kommer nok ikke til at betale for dem :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 07/09-05 22:30 
KidCaffeine>
Herold>
Og så er der jo lige Urotsukidoji: Legend of the Overfiend :D~

Hands down, en af de federe anime film for et voksent publikum :)

Don't try this at home kids! :-D
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
HyakotakeHyakotakeSkrevet 07/09-05 22:37, rettet 07/09-05 22:37 
Juggernaut>
Den er også et "must have". Der findes bare et hav af forskellige udgaver og jeg har endnu ikke helt fundet ud af hvilken det skal være.

Akira-udgaver kan du måske få lidt hjælp til valget her:

Akira eller Akira?
SumezSumezSkrevet 08/09-05 08:40, rettet 08/09-05 08:42 
Det skal lige siges at selvom Berserk er en grum historie (især i den videre fortælling i mangaen, hvor f.eks. en lade fuld af børn bliver brændt ned, og tegneren bruger to hele sider til at vise resultatet massakren), og hovedpersonen er en kriger med et gigantisk sværd, er det ikke volden, der er i fokus, men i stor grad følelser, kærlighed (mellem venner) og menneskers forhold til hinanden. Det er faktisk en rigtig gribende historie. :)

Og Love Hina er faktisk rigtig underholdende, selvom det er en latterlig kliché-manga-historie med en dreng der bliver placeret i selskab med en masse piger. Har ikke set så meget af animeen. Den er godt lavet, men har ikke samme sammenhæng og cliffhanger-værdi som mangaen, der vist er begyndt at blive udgivet i Danmark.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkenDarkenSkrevet 08/09-05 20:10 
Hvor ville jeg ønske at resten af berserk ville komme som anime også. Ang. Love Hina serien, så vil jeg hellere anbefale Tenchi Muyo, samme kliche, men IMHO så mange gange bedre.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
SumezSumezSkrevet 08/09-05 20:21 
Tenchu Muyo har jeg så aldrig brudt mig om, men smag og behag. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 08/09-05 20:24 
Tenchi Muyo (OVA'erne) er den bedste serie nogensinde, lige efter Evangelion. Alle der ikke synes det, får en advarsel ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dchangdchangSkrevet 02/12-05 09:17 
Jeg genbruger lige tråden her. Ville bare give et link til den nye Gonzo Studio-film der kommer til sommer, Brave Story. Den ser meget spændende ud.

Brave Story trailer...
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
nerosnerosSkrevet 11/08-07 00:24, rettet 11/08-07 01:07 
Jeg vælger også lige, at genbruge denne tråd da der ikke behøves at laves en hel tråd kun om mit spørgsmål som følger:

Hvor mange Street Fighter anime film findes der? Jeg kan kun nå frem til to nemlig "Street Fighter the animated movie" og "Street Fighter Alpha the movie". Er der flere egentligt?
Bashful Neophyte
NaieraNaieraSkrevet 11/08-07 01:39 


Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
nerosnerosSkrevet 11/08-07 11:26 
Ok takker :-)!
Bashful Neophyte
63 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig