X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Årets julegaveide!


Svar
HeroldHeroldSkrevet 30/08-05 10:48 
Nu ved jeg hvad jeg ønsker mig til jul!

http://www.nesbuckle.com/buy.php
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
ChronoChronoSkrevet 30/08-05 10:52 
Forhåbentlig ikke atari-udgaven!
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 30/08-05 10:55 
Atari-udgaven minder mig om en film jeg engang har set...
SumezSumezSkrevet 30/08-05 23:02, rettet 30/08-05 23:02 
Den er jo gaaaammel. :)
Og iøvrigt inspireret af Captain N! Yir!

Edit: Men hvis du laver en bestilling, vil jeg gerne med på et. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CronossCronossSkrevet 30/08-05 23:16 
Skal vi ikke lave en fælles bestilling?

Jeg MÅ have begge kasketter :D
SumezSumezSkrevet 30/08-05 23:38 
Jeg mangler også pt. et ordenligt neutralt, sort læderbælte, så hvis ingen kender en billig bæltebutik i København, lyder min bestilling på NES-spænde+bælte-tilbuddet. Og jeg tror gerne, jeg vil lægge ud, hvis vi får flere med. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 30/08-05 23:47 
Jeg synes klart MegaDrive-spændet ser fedest ud på modellen, men jeg var jo Nintendo-fanboy dengang. Hvad gør man så?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 31/08-05 00:02 
NES-spændet har efter min mening klart den bedste retro/signalværdi, og passer også bedre til et bæltespænde. MegaDrive-spændet, passer måske bedre til et Batman-look (...), og skriger i større grad "konsolnørd", da gamepad-formen er mere iøjnefaldende. Hvis du synes det er pænest, er det vel det, du skal vælge. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 31/08-05 00:20 
Jeg kan ikke rigtigt blive enig med mig selv om, de alle sammen bare er ekstremt nørdede og skriger "Jeg er 38 år og bor stadig hjemme hos mine forældre,"* eller er lidt retro-cool :!

Men de her T-shirts er tilgængæld fede IMO. Tror siden poppede op via det andet link:
http://nerdyshirts.com/product_info.php?cPath=21&products_id=34&osCsid=52091536492169f63832684ceeb65558
http://www.nerdyshirts.com/product_info.php?cPath=21&products_id=31&osCsid=52091536492169f63832684ceeb65558

*Not a true story.
WehnerWehnerSkrevet 31/08-05 00:22 
Det er måske mest det med, at den er sort, men måske er den for høj på den smalleste led og kommer derved til at stikke for langt ud. Det kunne godt blive kikset. SNES'en er nu også fed. Faktisk er den amerikanske jo nok at foretrække, da den er lidt mindre farver og striber, hvad knapperne angår.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 31/08-05 00:48 
Men hvor fedt er gråt og lilla på et bæltespænde? :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 02/09-05 00:28 
Okay. Seriøs bestilling. Jeg regner med (langt om længe) at købe et NES-spænde, så jeg kan blive ligeså sej som Captain N. Så mangler jeg bare sådan en amerikansk firser-high school-baseball-trøje.

Og Chronoss er med på to kasketter.

Andre der skal have noget med? Jeg lader den stå et par dage endnu, men beslut jer hurtigt. Ærgerligt at Atari-spændet er udsolgt. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BaggyBaggySkrevet 02/09-05 00:42 
I har tydeligvis for mange penge...
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
AzzkikrAzzkikrSkrevet 02/09-05 15:10 
haha, fede shirts. dog en smule pinligt de staver "hadoken" forkert :x
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig