X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Cypher attack.....


Svar
ValkyrieValkyrieSkrevet 12/05-03 10:00 
Hmmmmm... Jeg lagde lige mærke til det her spil! Det ser meget japansk ud:D

Tror i det kommer i vesten?(se link)

Første screens.....
Well crucify the insincere tonight...
63 emne(r).
« < 1 2

Svar
Star SoldierStar SoldierSkrevet 12/05-03 21:50 
Public EnemY >
Star-Syntes du egentlig de andre Zeldaspil var gode? Ikke fordi jeg vil have en biografi om dit liv, men bare lige et lille spørsmål.. Man ser dig jo ikke så tit herinde, eller Per S for den dags skyld:(

Ja Zelda er altid godt (nu kommer sumez og blander sig snart ;), jeg har ingen kritik af zelda overhovedet, nyder dem alle, jeg har dog aldrig gennemført 1+2+gameboy versionerne, men alle de andre har jeg da spillet igennem.

Grunden til at du/i ikke ser så meget til mig er fordi jeg kører mit eget løb, der er ingen grund til at kede jer med alle de mystiske spil jeg køber (og de andre japanske hobbier), tid er også en faktor....

for det meste sidder jeg bare som Per og holder øje med det hele ;)
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
RJKRJKSkrevet 12/05-03 22:29 
Star Soldier >
der er ingen grund til at kede jer med alle de mystiske spil jeg køber

Jo! :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Star SoldierStar SoldierSkrevet 12/05-03 23:10 
Okay EEN lille perle så ;) (og ja det ER en japansk dealer, de sender gerne til vesten som ellers er sjældent).

Gacha-Roku er et herligt party game som er delt op i 3 ting.

1. Et board spil med terninger (fatter bjælde af det, men det går da).

2. En "arcade mode" som giver access til omkring 50 mini games der er FUCKED op, det er her det sjove begynder, det er mario party japanese style; hvem får spist flest stykker sushi? osv. en anden sjov ting er kommentatoren der snakker japansk med engelsk accent. scaaary!.

3. Japanese art, lav kanji via de trykfølsomme DS knapper (ja der bliver de faktisk brugt), lok en masse børn med slik så de ikke bliver bange for et monster der står bag en stolpe! osv. (jeg sagde det var weird).

Et ukendt spil og i kan nok ikke finde eget info om det, men det er alle pengene værd, tæt på en lost classic.

Gacha-Roku
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
ValkyrieValkyrieSkrevet 12/05-03 23:11 
Okay! Men det er da dejligt at i begge er her, et eller andet sted^_^
Well crucify the insincere tonight...
KTCKTCSkrevet 12/05-03 23:13 
Star Soldier: Det lyder da sjovt :D
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RJKRJKSkrevet 12/05-03 23:31 
Ja, det er sådan noget jeg gerne vil se til konsoltræffene (ligefrem at købe det er voldsomt :)).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 12/05-03 23:32, rettet 12/05-03 23:34 
Star Soldier >
Ja Zelda er altid godt (nu kommer sumez og blander sig snart ;)

Ok, siden du nu selv beder om det: Jeg er enig. Zelda er en af de mest geniale spilserier overhovedet.


Jeg er også enig med RJK, jeg vil også gerne høre mere om de spændende spil du køber. Vi er jo ikke alle lige gode til at grave dem frem, så det ville da være fedt hvis du kunne fortælle os om hvad du spiller en gang imellem.
Og ja, det er den slags spil jeg også ville nyde at se til konsoltræf!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
la0sla0sSkrevet 13/05-03 01:22 
Nå men efter en lang dag er jeg kommet tilbage og kan da se, at der er sket en masse. Så er det vel tid til at jeg kommer med min mening, som så kan ignoreres efter behag.

Jeg kunne godt tænke mig, at vove den påstand at spil i højere grad mangler gameplay i forhold til førhen. Jeg er selv af yngre generation, men har gamet meget retro (for at bruge et ord som næsten er forkert at bruge fordi det lyder smart og pop) og har nydt meget arkade action siden dengang jeg var ligeså høj som en kopkaffe fra DSB i papkrus er. Så jeg kender begge dele fint vil jeg mene (selvfølgelig ikke tilbundsgående).

Hvorfor jeg mener det? Well det kan nemt blive en laaang og trættende kop te (som jeg gerne vil udrede hvis det ønskes, da jeg har tænkt over det, men nu tager vi bare light versionen). Det handler om penge, kort og godt, det har det jo altid gjort men ikke i den forstand hvor det har været med de ondeste næb og klør fordi branchen først nu er blevet jernhård buisness med flere penge i omløb end Hollywood. Flree penge equals less fun er min tese. Bare se spiludviklerne. Jeg ved det kan virke lidt søgt, men følg mig alligevel...: gamer man bare lidt arkadegames fra dengang hvor det startede med at være stort til bølgen gik i sig selv, og ser man på navnene (ja det overlapper også på en del af konsolspillene) så er de tit alias'er og sjove påfund. Det er der vel en grund til, og min ide er at disse gutter og gutinder (så får jeg ikk Blossom på nakken) har haft det sjovt. De har moret sig og der har været plads til at give den gas. Kigger vi på nyere spil er det sjældent at den slags lal decideret opstår i credits og andre steder i spillene. Det er blevet seriøst, hård buisness og deslige. Der er ikke plads til hurlumhej fordi pengene skal hives hjem. (Som sagt vil jeg godt uuuuddybe hvis det er nødvendigt).

Når der er mange penge på spil, betyder det også mange panderynker, less fun; hævder jeg. Et spil kan ikke tage 60 år at lave, det er der ikke tid til, så hvad gør man så? Man smider da mest mulige effekter og lir i, fordi det sælger meget mere end det gennemarbejdede spil med sølle grafik. Det er så få steder at der er plads til gameplayet. Bare tjek DMC2, hvor alt er blevet aaaaction... og gameplayet er røget en tur. For mig at se, handler gameplay om simple valg hos udvikleren. De virker til at udviklere tit vil genopdage den dybe tallerken. Derved bliver spillene så hamret på med cool features der skinner af coolness, de er sjældent gennemudviklede og geniale, men de er cool. Hvor tit hører man ikke et spil omtalt med sætninger som "der er en ny homing bazooka hvor man med kameraet følger missilet påvej mod målet for ultimativ oplevelse" eller "den nye engine gør at grafikken bliver endnu mere realistisk, hvilket kan ses på de sytten nye hyperrealistiske bil og flymodeller vi har inkluderet".
Det bliver meget nemmere lir der bliver smidt ind i spillene for at hente opmærksomhed og kroner. Spillene er ofte meget mere velpolerede og sprinklende flotte, men det er sjældent at man høre om gaming bliss, hvor man bliver fanget og glemmer tid og sted. Det sker sjældnere og sjældnere for mig, jeg spiller som anmelder en masse pænt og flot og dødsygt (ligesom de metervare hollywood film der kommer), men der bliver længere mellem snapsene imho, og meget få folk tør. Imho er europæisk og amerikansk gaming yderst uopfindsom og uspændende...

Nu holder jeg pause, men vil gerne vende tilbage hvis det er interessant.. men med erindring om tidligere posts af mine er det nok ligegyldigt. hehehhe
Hvad sker der?
KTCKTCSkrevet 13/05-03 01:32 
Jeg kan godt følge dig i meget af det, du siger. Der er dog visse spil idag, hvor man kan følge gejsten og den positive energi, udviklerne har haft med spillet. Et godt eksempel er Max Payne, hvor jeg har fundet vildt mange eastereggs og små sjove ting fra programmørerne, og dette er helt klart en titel, de har givet sig god tid med (se bare hvor længe det blev udskudt). Jeg snakker her om Pc-versionen, da de andre udgaver er kraftigt beskåret, også på eastereggs (ingen rotter med desert eagles :()
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
la0sla0sSkrevet 13/05-03 01:37 
såvidt jeg husker.. blev det originale max payne også lavet af et skandinavisk hold og ja der var tid til morskab... der er liiidt duke nukem 3d over det.. er der ikk? jeg har ikk rigtig gamet det, men har følelse af at der er samme form for morskab i det
Hvad sker der?
KTCKTCSkrevet 13/05-03 01:44 
Det er udviklet af Remedy Entertainment, som er en finsk software-udvikler. Duke Nukem, tjae, tjoe, naee, måske ;)

Jeg har brugt ret meget tid i selskab med dette spil, som klart er en af mine all-time favorites, og det piner mig at se hvor billigt det bliver solgt idag, for det er et kanon-fedt spil!

Dopefish er med, hvis det siger dig noget?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 13/05-03 01:49 
www.dopefish.com ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
la0sla0sSkrevet 13/05-03 02:11, rettet 13/05-03 02:19 
dopefish er jo rar

EDIT: når jeg mener morskab ovenover mener jeg de der skøre gimmicks og indfald og easter eggs som du omtalte (nu har jeg da dækket mig ind ikk'? hehe)
Hvad sker der?
63 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig