X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Peaceful Days akustisk cover! :)


Svar
MusicManMusicManSkrevet 07/07-05 23:47, rettet 07/07-05 23:48 
her har i et akustisk cover af nummeret Peaceful Days fra Chrono Trigger! skriv venligst hvad i syntes om det! :)

Click me!
ChronoChronoSkrevet 08/07-05 08:27 
Rigtigt godt! Nu får jeg jo helt lyst til at komme til træf og høre det live :)

En af mine favoritmelodier i Chrono Trigger (men okay, det er de næsten alle sammen...), kan du spille flere fra det spil? Jeg tror også sluttemaet ville være godt på guitar.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
WehnerWehnerSkrevet 08/07-05 11:05 
Det lyder godt, MusicMan. Spiller du egentlig disse spiltemaer vha. noder/tabs eller lytter du dem selv af?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 08/07-05 11:20 
Det er ret fedt! Mere! :-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
MusicManMusicManSkrevet 08/07-05 11:39, rettet 08/07-05 11:41 
det er meget forskelligt Wehner. Lige i dette tilfælde havde jeg klavernoderne liggende, så jeg måtte bare overføre det på en smart måde til guitar :), men alle mine Silent Hill covers har jeg selv aflyttet.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/07-05 12:07 
Sygt at du spiller Theme of Laura så godt bare ved at aflytte!
Spiller nu: Phantasy Star IV
MusicManMusicManSkrevet 08/07-05 12:16 
tusind tak! :)
MusicManMusicManSkrevet 08/07-05 13:28 
da jeg selv, og sikkert også alle andre der har hørt mit Peaceful days cover syntes nummeret var ret kort, har jeg nu uploadet den fulde version af mit cover! ;)

Peaceful days (Complete) :)
SumezSumezSkrevet 08/07-05 13:44 
Det var dog en besværlig download metode.
Jeg har lagt filen på min server, det er lidt nemmere:

Direkte download
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 08/07-05 13:46 
Og så til kritiken. Jeg synes det lyder fantastisk fedt. Det eneste, der irriterer mig er den der "dum dam dam dam" der kører i "baggrunden" især mod slutningen af sangen. Det lyder som sådan fint nok, men den konstante afbrydelse af lyden er irriterende. Jeg ved ikke om det er klart, hvad jeg mener. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
MusicManMusicManSkrevet 08/07-05 14:03, rettet 08/07-05 14:08 
jeg er helt klar på hvad du mener! ;) jeg gør det lidt for staccato, og skulle have gjort det mere legato til sidst! :) godt med noget konstruktiv kritik! ;)
WehnerWehnerSkrevet 08/07-05 14:29 
Andet konstruktiv kritik:

Flere steder kan man høre, at guitarerne ikke helt stemmer sammen (tydeligst eksempelvis på 00:02 og 00:05).

Som du nævner selv, så har du ikke en kvalitetsguitar, men mon ikke det var på tide at anskaffe sådan en, når du nu tydeligvis går op i det?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
MusicManMusicManSkrevet 08/07-05 14:42, rettet 08/07-05 14:44 
jeg har en kvalitets elguitar! ;) men sparer stadig sammen til en akustisk! ja, den guitar jeg har lånt har det med at gå ud af stemning hele tiden... jeg havde stemt den med tuner inden jeg indspillede, og alligevel havde den åbenbart formået at gå lidt ud af stemning da jeg skulle spille melodien ind... :(
TLTLSkrevet 08/07-05 20:11 
Jeg får helt lyst til at indspille noget også... Jeg kan da spille introen til FFIX. Godt nok i en anden toneart end den originale.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
SumezSumezSkrevet 08/07-05 20:29 
Synd MusicMan bor så langt væk. Ville gerne høre ham jamme med http://www.playright.dk/forumprofil.php?id=488]Mirage[/LINK]" target="">Mirage, der er lidt af en haj til spilmusik på klaver. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 08/07-05 20:55 
Ja, det er virkelig inspirerende. Er så småt ved at have et lille solo-bas arrangement klar af samme nummer efter at have lyttet lidt til MusicMan :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
TLTLSkrevet 08/07-05 21:04 
Wehner>
Ja, det er virkelig inspirerende. Er så småt ved at have et lille solo-bas arrangement klar af samme nummer efter at have lyttet lidt til MusicMan :)

Peacefull days, eller FFIX?
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
WehnerWehnerSkrevet 08/07-05 21:05 
Peaceful Days.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig