X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ikaruga ejer mig


Svar
OkottaOkottaSkrevet 11/05-03 00:03 
Fik Ikaruga til GC igår, og man skal IKKE spille det kl. 3 om natten, når
man er bare en smule træt; Man får monster høvl.

Men for f..... hvor er det en god shooter; Jeg savner slet ikke mit gamle
Raiden Project længere.

Hvis I leder efter en fantastisk shooter, helt i grillbar regi, så køb
Treasure's Ikaruga.

Nu vil jeg se om jeg kan klare Chapter 2's boss, uden at miste et eneste liv....not bloody likely....endnu, men man bliver jo hele tiden bedre :-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 11/05-03 00:03 
Nu vil jeg seriøst gerne ha' en GC :-/
Men jeg mangler $$$ :<
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
la0sla0sSkrevet 11/05-03 00:30 
ikke for at lyde bedrevidende fordi jeg har den på DC og blabla..., men ja det spil er monster godt. Rigtig taktisk og cool.. man kan mærke at man heeele tiden bliver bedre.. og tro mig in no time så blazer du igennem bane 1 og 2 uden at dø og hamrer alle dine liv af på bane 3... og så går det fremad derfra...

tillykke og velkommen i klubben.. det er et mega fedt spil
Hvad sker der?
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 11/05-03 00:35 
Hvad er hele den der "vend tv'et på hovedet" deal?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
la0sla0sSkrevet 11/05-03 00:36 
man drejer bare tv'et 90 grader i den rigtig retning og udnytter så hele skærmen til spillet...

spillet er jo et vertikalt orienteret shmup.. ellers er der abre sorte boarders ude i siden
Hvad sker der?
RaGeRaGeSkrevet 11/05-03 00:55, rettet 11/05-03 00:58 
Lyder sygt, men interessant. Det er jo ikke hver dag man drejer tv'et 90 grader ;)

Tak Okotta fordi du gad fortælle lidt om dine oplevelser med Ikaruga - er hook på spillet nu!
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
la0sla0sSkrevet 11/05-03 00:59 
RaGe.. det der med at vende TV'et skal man vist passe på med.. jeg har hørt ubehagelige historier men AADLRIG selv oplevet noget... jeg vender det bare (slukket på stikkontakten) og lader det stå sådan i 20 minutter tid, max... så kører det bare.

mega fedt, men Ikaruga kan sagtens spilles normalt selvfølgelig
Hvad sker der?
RaGeRaGeSkrevet 11/05-03 01:04 
Havde nu hellere ikke tænkt mig at prøve det, men sjovt at folk gider at tage den chance for at nyde Ikaruga fuldt ud >:)
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
dRxLdRxLSkrevet 11/05-03 02:16 
KUA har en projektor man kan vende 90 grader, dem der kommer til P:R 3.1 får at se hvad jeg mener =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
tastasSkrevet 11/05-03 11:17 
Kan heller ikke vente på spillet ;)

Skulle være på vej til mig fra CD-WOW, så håber jeg har den i midten af næste uge! ;D
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
KTCKTCSkrevet 11/05-03 11:29 
Jeg kan ikke helt se det smart i en projektor, der har muligheden for at tilte billedet, da man i forvejen kan bestemme, hvor stort billedet skal være...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 11/05-03 14:36, rettet 11/05-03 14:37 
Ja, man kan jo sagtens tilte billedet i indstillingerne. Måske kan man få en bedre opløsning af det?

Hvad har folk forresten imod at spille det på DC? Det er ikke så dyrt som folk herinde lagde op til, da det kom ud.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 11/05-03 20:56 
Okotta, hvor købte du det?
dRxLdRxLSkrevet 11/05-03 21:21 
Jeg mente en projektor der kan tiltes (fysisk).
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 11/05-03 21:31 
Sumez >
Ja, man kan jo sagtens tilte billedet i indstillingerne. Måske kan man få en bedre opløsning af det?

Man får selvfølgelig bedre opløsning (eller større udsnit af billedet, hvis det ikke kører med borders - kan ikke lige huske det).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
tastasSkrevet 11/05-03 21:43 
Pieyanthikos >
Okotta, hvor købte du det?

Jeg har købt ved CD-WOW, måtte slippe 330 kr, hvilket jeg for øvrigt finder ret billigt! ;)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
SumezSumezSkrevet 11/05-03 22:10 
RJK >
Man får selvfølgelig bedre opløsning (eller større udsnit af billedet, hvis det ikke kører med borders - kan ikke lige huske det).

Det ville da ellers være logisk hvis spillet sørgede for at køre i højere opløsning når man vælger at bruge borders. Men jeg har ikke selv gode nok øjne til at se om det gør det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 11/05-03 22:10 
Ok, og det inkl. porto osv.?
tastasSkrevet 11/05-03 22:13, rettet 11/05-03 22:18 
Ja ;)

Prisen varierer self lidt efter £ kursen.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
RJKRJKSkrevet 11/05-03 22:39 
Sumez >
Det ville da ellers være logisk hvis spillet sørgede for at køre i højere opløsning når man vælger at bruge borders. Men jeg har ikke selv gode nok øjne til at se om det gør det.

Jeg tror vi snakker forbi hinanden...

Fjernsynet er den opløsning, fjernsynet nu er. 640x480 siger vi for nemheds skyld.

En vertikal shooter er altså 480x640.

Spiller man det horisontalt med borders bliver opløsningen så 360x480 = 75% af fjernsynet udnyttes.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
OkottaOkottaSkrevet 11/05-03 22:47 
Pieyanthikos >
Okotta, hvor købte du det?

Læsehesten; De havde fået et enkelt eksemplar før tid.

Det udkommer først d. 23 Maj.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
tastasSkrevet 12/05-03 07:05, rettet 12/05-03 07:31 
Det udkom den 9. Maj.

Min PAL er på vej, og realgames.dk har den fx. også til salg nu.
Så vi andre skal heldigvis ikke vente endnu 11 dage på at dele dine glæder ;)

**EDIT**
Jeg har lige fuligt det op. Det ser ud til at CD-WOW har flyttet sin udgivelses dag til d. 26 Maj.
Dog skriver flere sites stadig d. 9 Maj som release date til spillet (Nintendo-EU, og realgames skulle åbenbart have den på lager og til salg).
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
SumezSumezSkrevet 12/05-03 10:43 
RJK >
Fjernsynet er den opløsning, fjernsynet nu er. 640x480 siger vi for nemheds skyld.

En vertikal shooter er altså 480x640.

Spiller man det horisontalt med borders bliver opløsningen så 360x480 = 75% af fjernsynet udnyttes.

Jamen er det ikke muligt at få højere opløsning med RGB? Nu er det jo projektorer vi taler om.
Men jeg ved ikke særlig meget om nogen af delene, det er også derfor jeg spørger.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 12/05-03 11:05 
Nej (teknisk set, jo, men ikke i praksis).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 12/05-03 16:21 
Boomtown-shoppen har det også, så det er enten der eller cd-wow.com jeg ville bestille det fra.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig