X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Reklamefilm - Hjælp søges


Svar
Michael_Michael_Skrevet 11/06-05 09:00 
Jeg står og skal producere en reklamefilm som går i luften på TV2 til vinter.
For at spare på omkostningerne i selve produktionsleddet har jeg besluttet at lave den 100% computergenereret.

Jeg er allerede ude at lede efter designere via de normale kanaler, men vil samtidig benytte mig af de kloge hoveder der befinder sig her på P:R.
Hvis du selv kan og har mod på det, eller kender nogen der har ekspertise indenfor området, må du derfor meget gerne sende mig en besked.

På forhånd tak.
KalicolaKalicolaSkrevet 11/06-05 13:35 
hehe... Jeg arbejder med reklamer til hverdag... Dér hvor jeg arbejder er det mig som står for al 3d grafik/animation. Så hvis du skal ha lavet en reklamefilm, kunne du jo prøve at kontakte min chef Claus, vi har godt nok meget at lave for tiden. Men der sker jo ikke noget ved at ringe og høre vel :)

Firmaet hedder Zikadias
telefonnumret er 33 32 60 90

Mit navn er Ronnie, hvis du skulle for brug for det :)
For The Love Of The Game
SumezSumezSkrevet 11/06-05 15:03 
Jeg er selv under uddannelse til mediegrafiker, og beskæftiger mig med layout og grafik og den slags. Primært til det trykte medie, men der er selvfølgelig mange ting der går igen. Jeg rører dog ikke animation. Men hvis du mener, du kan bruge min hjælp til noget, vil jeg selvfølgelig meget gerne, da jeg trænger til at udbygge mit portfolio med noget kreativt.
Ellers har vi også folk på min skole, der vistnok uddanner sig til noget i den retning, altså digitalmedier og animation og sådan noget. Men jeg kan ikke garantere for deres ekspertise. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig