X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Molyneux gør det igen (BW2)


Svar
ValkyrieValkyrieSkrevet 18/03-05 00:46 
"We are going to create the best RTS game ever made," Molyneux said. "I know I'm laying my reputation on the line, but I don't care. This will redefine the genre.

"Now flame away."


Hvis han ikke snart stopper så går det rent faktisk ud over ham selv... Han kan ikke blive ved med at være så cocky, uanset hvad han har lavet før i tiden - Han har bare at levere, men siden det første BW var så godt, så har jeg håb^_^

Black and white 2 Preview(gamespy)
Well crucify the insincere tonight...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 18/03-05 11:13 
Er hans "reputation" ikke allerede temmelig smadret efter Fable-hypen fejlede så slemt?
SumezSumezSkrevet 18/03-05 11:30 
I så fald, burde det vist være sket for længe siden. :)
Black & White var da ikke en tand mere holdbart.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Michael_Michael_Skrevet 18/03-05 11:42 
Dog må man vel sige at begge spil, den ekstreme hype til trods, er ganske underholdende på hver sin måde.

Peter Molyneux er en af de sidste rigtige "entreprenører" i branchen. Har er hamrende entusiastisk, og får desværre nogen gange lovet lidt for meget, og alt for tidligt.
Slutprodukterne fra Lionhead mener jeg dog ikke bærer præg af at være overhypede produkter.
NaieraNaieraSkrevet 18/03-05 12:05 
Enig. Molyneux har flere gange fået lovet for meget, men derfra synes jeg der er langt til at hans renommé skulle være ødelagt.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ValkyrieValkyrieSkrevet 18/03-05 12:32 
Det er jeg skam også enig i - Jeg skulle have lyttet til Playrights XBoxhadere under Fablehypen:(

Men jeg elsker også BW!(Og jeg kan rigtig godt lide Fable for hvad det er - Det ligger bare så langt væk fra det originale koncept at det næsten er umuligt at forstille sig)

Det er det eneste RTS i nyere tid som jeg stadig finder interresant:-)
Well crucify the insincere tonight...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 18/03-05 13:30 
Vi ved da, at når han lover et spil til 11/10 landet det omkring 7/10... Så når han lover at 'Black & White 2' bliver et spil til 15/10, har vi måske et reelt mesterværk på vej.

Mon han er fuld, når han slynger de latterlige hypes ud?
NaieraNaieraSkrevet 18/03-05 13:33 
Fuld af entusiasme velsagtens.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 18/03-05 15:17 
Ja, det er netop det... Han taler over sig i iver... Hans spil holder ikke hvad de lover, men de er stadig rigtigt gode spil, bare på en anden måde en han åbenbart havde forestillet sig...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SumezSumezSkrevet 18/03-05 18:17 
Jeg tror ikke, det er så meget forskelligt for enhver anden (ambitiøs) spiludviklers iver efter at lave det spil, han ønsker. Peter Molyneux har bare svært ved at begrænse sine udtalelser. ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig