X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

En jagthistorie


Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 09/02-05 22:02 
Spillet er Legacy of Kain: Blood Omen til PS1 og jeg har været på jagt efter det lige siden jeg blev bidt af historien om Kain.
Mit første spil i serien var LOK: Soul Reaver til DC og derefter fulgte resten af serien. Men det var detsvære meget svært, fandt jeg ud af, at finde del et. Medmindre man ville igang med Ebay.
Og de fleste ved at retro spil i DK er en sjælden art.

Efter en del års blindgyder, butikker/folk som påstod de havde det, for kun at finde ud af at det enten var Soul Reaver til PS1 eller Blood Omen 2.

Men så her i lørdags var jeg ude i EB, i lyngby, samme med en god ven som skulle købe sig et nyt RPG. Vi faldt i snak med en af de ansatte(En der virkelig viste noget om spil) og da emnet kom over på retro spil, nævnte jeg at jeg ledte efte LOK:Blood Omen og tror I ikke at manden siger at det har han da set ude i Fields.
Hep! hen og ringe til EB i Fields kun for af få gut, med weekend i øjene, i røget der siger at det har de ikke. POKKERS!

Tirsdag havde jeg lånt min fars bil, der jeg havde nogen ting jeg skulle hente i Kbh. og nu da jeg havde bilen ville jeg lige køre ud til Fields for kigge efter LOK.
Jeg stoler ikke på at han havde kigget ordenligt efter, sikkert bare kigget under PS2 spil.
Rigtig nok, i kurven med brugte spil, der var det. Efter års søgen har jeg nu alle spil i LOK serien.

Pris for spillet 79,-



Andre der har en god jagt historie;)
KeenKeenSkrevet 09/02-05 22:22 
Ikke lige en jagt historie men bare et misundelses indlæg :)

Jeg har nemlig også ledt efter det spil i et stykke tid efterhånden, så hvis du, eller nogen andre for den sags skyld, finder et eksemplar af det er jeg meget interesseret i at få det at vide!!!

Er også ret opslugt at historen...

Men det glæder mig da at du har fundet et eksemplar, det betyder jo at det faktisk findes i danmark :)
SumezSumezSkrevet 10/02-05 04:38, rettet 10/02-05 12:02 
Jeg ser da af og til Blood Omen gå på QXL for omkring 20kr. Det er ikke fordi det er så eftertragtet. Men ok, indrømmet, det er ikke SÅ tit, man falder over det. PC-versionen købte jeg for nogle år siden nyt i EB Games for 20-30kr. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 20/02-05 14:31 
Jeg havde i lang tid gået rundt og ærgede mig over, at jeg ikke havde Turtles til NES, og jeg gider ikke købe NES spil med mindre de er med æske og manual. Rigtig mange gange har jeg været oppe og byde omkring de 100 kr, og nogle gange lidt mere, på spillet på en masse auktioner, men jeg fik det aldrig (sikkert fordi jeg var for nærrig).

Her for nogle måneder siden gik jeg så en tur ind i GAME i Odense. Jeg går hen og kigger i deres brugte spil boks, og hvad finder jeg? Turtles, Mega Man 2 og 3, Star Wars, Dr. Mario, Mario Bros, alle til NES, og med æske og manual, bortset fra Mario Bros og Dr.Mario som kun var med æske. De var alle yderst velholdt, og til sølle 39 kr pr stk =)
BlossomBlossomSkrevet 20/02-05 14:58, rettet 20/02-05 15:26 
En jagthistorie?
Hm..
Min egen er rimelig omfattende synes jeg.

For ca. 3½ år siden kom jeg i tanke om at jeg havde en gammel snes med 3 spil stående i skabet.
Den havde jeg købt i den blå avis fordi jeg for 7 år siden havde en kæreste der ejede sådan én med Zelda ALTTP til, som jeg faldt fuldstændig for.
Men spillet var ikke med til den jeg købte i dba og den røg bare ind i skabet at stå.
Så for ca. 3½ år siden besluttede jeg mig for, at nu skulle jeg have købt det spil, så jeg begyndte at lede..
Men det var fuldstændig umuligt at finde på det tidspunkt, så det endte med at jeg købte en N64 med 2 zelda spil til.. for det måtte jo være nogenlunde det samme.. Men nej...
Så solgte jeg flere af spillene fra N64'eren enkeltvis og det gav pludselig en del mere end jeg selv havde givet for det samlet. Men så blev kærestens søn ked af det, så jeg måtte ud at købe en ny.
Derefter begyndte jeg at importere store mængder af snes'er med masser af spil fra Ebay..
Der gik faktisk 1½ år fra jeg begyndte til jeg fandt Zelda alttp.
Men dette lille spil er grunden til min samling og interesse idag.
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
kimmerkimmerSkrevet 20/02-05 20:10 
Puha, ja hvor skal jeg starte. Tilbage i 1995, da jeg gik i 6. klasse, fik jeg min far til at købe Secret Of Mana med hjem fra en forretnings rejse i Tyskland. Det var dengang tyskerne var begyndt at oversætte deres SNES spil og tilmed lave store guides til RPG spillene. Lidt surt at spillet var på tysk, men det ødelagde slet ikke oplevelsen for mig. Gennemførte det på tre dage sammen med en ven og det spil, var grunden til, at RPG genren blev min yndlings genre. Har desværre ikke været i stand til at finde noget spil, der har levet op til Secret Of Mana, men andre har dog været tæt på. Ja, en lille sød historie :-)
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig