X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

P:R 3.1 fælleskørsel Silkeborg-København


Svar
KTCKTCSkrevet 30/04-03 01:29 
Ja, så er det ved at være tid til at få tingene på plads med hensyn til jyde-transporten, som ligesom sidste gang bliver arrangeret for at spare os for unødvendige udgifter på turen, samt hyggeligt samvær og snak.

Jeg vil meget gerne høre, hvor mange af jer, der er interesseret i projektet, for alt efter hvor mange vi skal være, skal transporten jo passe.

Meld venligst h... Se hele indlægget
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
71 emne(r).
« < 1 2

Svar
KTCKTCSkrevet 15/05-03 12:25, rettet 15/05-03 12:30 
Ja, så er pladsreservationen 100% i hus. Vi står på bussen på Århus rutebilstation, og de kræver, at man er der minimum 15 minutter før afgang.
Derfor foreslår jeg, at vi mødes på rutebilstationen mellem kl 11:30 og 12:30, hvor vi så lige kan samles og snakke lidt før afgangen. Huske at medbringe kontanter, da de ikke tager Dankort i bussen!
Herfra kører bussen på til Ebeltoft, hvor den kører på færgen over til Odden, hvorfra den så fortsætter indtil vi stiger af kl 15:35 på Valby Station, hvor vi så finder ud af komme videre fra.

Altså:
Vi mødes 11:30-12:30
Busafgang Århus kl 12:45
Ankomst Valby Station kl 15:35

EDIT: Tidstypo rettet!
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
3of193of19Skrevet 15/05-03 12:29 
Fra Valby er nok det nemmeste at tage til Nørreport med S-tog og så skifte til Metro (mod Vestamager) og stige af på Island's Brygge (IKKE Universitet!).
KTCKTCSkrevet 15/05-03 12:32 
Så vidt jeg har forstået, havde Daniel foreslået at hente os i rustvognen?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 15/05-03 12:35 
Tag fra Valby til Hovedbanegården.
Gå ud til busstoppestederne og tag linje 13 mod Amager Str.vej/Italiensvej.

Så står I bare af ved KUA
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
GuffyGuffySkrevet 15/05-03 13:33 
Hvornår var der så samlet afgang fra Silkeborg?
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."
KTCKTCSkrevet 15/05-03 13:36 
Til jer, der skal planlægge transport, så husk at det er helligdag imorgen! Jeg var lige ved at falde i på den...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KTCKTCSkrevet 15/05-03 13:39 
Guffy: Jeg regner med at dig, Jonas og jeg tager Bus 112 sammen fra terminalen kl 10:45, så er vi i Århus kl 11:56.

Skriv lige, når du har læst det, for så mangler jeg bare at informere Jonas om det.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RJKRJKSkrevet 15/05-03 13:42, rettet 15/05-03 13:45 
KTC >
Til jer, der skal planlægge transport, så husk at det er helligdag imorgen! Jeg var lige ved at falde i på den...

DOH!

Skal lige revaluere mine planer...

TAK!

EDIT: Phew... Min bus gik heldigvis stadig... :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
3of193of19Skrevet 15/05-03 13:52 
KTC >
Så vidt jeg har forstået, havde Daniel foreslået at hente os i rustvognen?

Det var vist ikke meningen. Der er jo kun plads til to personer i den. Det kunne dog tænkes at vi henter jeres baggage og kører den til KUA, så I ikke behøver slæbe på den i S-tog og Metro.
GuffyGuffySkrevet 15/05-03 13:55 
KTC >
Guffy: Jeg regner med at dig, Jonas og jeg tager Bus 112 sammen fra terminalen kl 10:45, så er vi i Århus kl 11:56.

Skriv lige, når du har læst det, for så mangler jeg bare at informere Jonas om det.

/me har nu læst det - og helt fint med mig.
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."
RJKRJKSkrevet 15/05-03 14:02 
KTC >
Så vidt jeg har forstået, havde Daniel foreslået at hente os i rustvognen?

Min aftale var at Daniel mødtes med os ved ankomst og guidede os frem til KUA. Dengang troede jeg dog, at vi endte på Hovedbanegården.

Men hvis det kunne fikses og ikke er for beværligt, kunne Daniel + Hauke da køre os i møde i Valby, den ene får baggagen og kører til KUA og den anden bliver hos os og guider de dumme jyder rundt i storbyen? :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
AmbyAmbySkrevet 15/05-03 17:26 
Så tager Tonser og jeg snart afsted. Busser og toge passede rimelig dårligt i morgen, så vi tager til Århus i aften og overnatter ved nogle gutter dernede.

Regner med at dukke op ved Rutebilstationen omkring 11.30.

Ellers er min mobil 616-716-11 :)
Vi ses !
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
KTCKTCSkrevet 15/05-03 17:49, rettet 15/05-03 18:01 
EDIT: En masse vås er blevet slettet...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
AmbyAmbySkrevet 15/05-03 17:56 
Øhh vi har hele tiden stået på den liste over tilmeldte ??
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
KTCKTCSkrevet 15/05-03 18:00, rettet 15/05-03 18:05 
Ups, beklager meget forvirringen. Selvfølgelig var der bestilt plads til jer i forvejen. Jeg havde bare lige i min forvirrede tilstand opfattet det som om I var Søgaard og company, der skulle med alligevel.

Sorry, jeg retter selvfølgelig fejlen med det samme :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
dRxLdRxLSkrevet 15/05-03 23:35 
Det giver ingen mening at hente jer eller jeres baggage på Valby station. I tager S-toget (eller et regionaltog) ind til Nørreport og tager derfra metroen mod vestamager til Islands Brygge station.

Lav evt. selv en søgning på www.dsb.dk mellem "Valby st." og "Islands Brygge st. (Metro)" og se hvor let det er. Det koster 15 kroner per person.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 16/05-03 00:23 
Hvad ved jeg om Valby!? :)

I værste fald har vi jo Spejderdrengen TM med, som er ekspert i den slags... :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
MIKA-LMIKA-LSkrevet 16/05-03 01:50 
RJK >
I værste fald har vi jo Spejderdrengen TM med, som er ekspert i den slags... :)

Bare fordi "visse" andre ikke kan finde ud af at følge hovedgaden i en mindre provinsby, behøver du da ikke gøre grin.... ;)
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
RJKRJKSkrevet 16/05-03 08:47, rettet 16/05-03 08:49 
Hvad!? Hvem!?

;p

EDIT: Og tro mig: den sag var ingenting i forhold til visse andre - "Alle veje fører til Rom" - så der er en fuldt god grund til, at jeg gerne vil have rejseanvisninger udspecificeret ned til mindste detale... ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 16/05-03 10:33, rettet 16/05-03 10:43 
Seriøst. Det er MEGET nemt at finde ud af. Valby station er ikke pissestor. I går op i den ende hvor man går op af en trappe og kommer indenfor i noget byggeri med DSB kiosk osv.
Så drejer man til venstre og går ned i den modsatte ende, hvor sporene har nogle andre numre. Jeg ved ikke om der rent faktisk også står "S-tog" på skiltet, men det skulle ikke undre mig. ALLE S-Tog der afgår fra Valby kører til Nørreport, så det burde være til at finde ud af, bare i kører i den rigtige retning. Dvs. tager i toget fra det spor hvor man kan se der kører tog mod Farum, Klampenborg og Holte, burde i være på rette vej.

Når i står af på Nørreport er det bare at gå ned af den rulletrappe med Metroskiltet i midten af perronnen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 16/05-03 10:36 
dRxL >
Lav evt. selv en søgning på www.dsb.dk mellem "Valby st." og "Islands Brygge st. (Metro)" og se hvor let det er. Det koster 15 kroner per person.

Har de ikke bestilt billetter helt til København/KUA? I så fald behøver de da ikke købe flere. Ellers tror jeg godt det kan slå an med en 1-zone tillægsbillet til 7,50 i billetautomaten. Forudsat at KUA ligger i zone 1, altså.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
71 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig