X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Prince of Persia 2 i Sands of Time?


Svar
SumezSumezSkrevet 19/01-05 19:56 
Ifølge diverse snydesider, findes Prince of Persia 2 i Xbox-udgaven af Sands of Time (og vistnok kun på Xbox).

En tredjedel af vejen inde i spillet, er der et håndtag, der åbner en port skjult bag en væg, der kan ødelægges (selvom man ikke kan se det). I PS2-udgaven unlocker dette PoP1, men i Xbox-udgaven skulle det eftersigende unlocke 2'eren.

Directly behind this switch is a breakable wall, although it doesn't appear to be one. If you hit it three times, you will find another room and you will receive a message informing you that Prince of Persia 2 is now unlocked.

You can also rotate that switch until it points to the new room and it will open a gate that allows you to play Prince of Persia 2 right there without having to exit back to the Extra Features screen.

Det prøvede jeg så i dag, men da jeg smadrede væggen og gik ind i rummet, kom der ingen besked om at spillet skulle være unlocket. Og når jeg går ud gennem porten, starter den 1'eren, altså ikke 2'eren. Og 1'eren har jeg jo allerede unlocket i forvejen ved at gennemføre spillet.

Nogen, der har haft held med at unlocke spllet??
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 19/01-05 20:49 
Du skal have NTSC-versionen, for at finde PoP2. Bede X havde det oppe i en tråd omkring releasen af Sands of Time.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 19/01-05 20:53 
Til grin. :(
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RitesRitesSkrevet 20/01-05 16:49 
Meget
» a winner is you «
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig