X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Halo 2 spillere søges


Svar
OkottaOkottaSkrevet 18/01-05 17:03 
I forbindelse med min lille Halo 2 revival, så synes jeg stadigvæk at det sutter, at folk ikke gider / tør / vil spille indbyrdes, når man mødes på Live. Jeg synes det er irriterende, at 8 mand hellere vil spille en tilfældigt bestemt game mode, på en tilfældig bestemt bane, HELE tiden. Hvorfor ikke spille sammen, men mod hinanden, når man alligevel mødes en 8 stykker? Det er den nemmeste sag i verden at lave to hold, med 4 på hver hold, og så ta' en omgang lækker CTF. Men det gider folk ikke. Det har åbenbart noget med rank at gøre, lyder det til.

Derfor så er jeg interesseret i at spille med nogen, som har lyst til at vi laver hold indbyrdes, og så efterfølgende spiller mod hinanden - på de baner vi selv vælger, og i de modes vi selv vælger.

Både jeg og Zeroburst er klar, så sign up hvis I har lyst.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
quadquadSkrevet 18/01-05 17:32 
Skal jo tages ud af æsken på et tidspunkt, så med forudarrangerede hold, og udelukkende CTF; er jeg med.
JmogJmogSkrevet 18/01-05 19:17 
Wow, er det virkelig et problem at finde folk, der ikke gider random? Jamen, skriv endelig mig på. Jeg er klart med på den.
OkottaOkottaSkrevet 18/01-05 22:57 
Add lige mig på jeres friends list.

OkottaDK.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
SeventhSunSeventhSunSkrevet 19/01-05 10:39 
Well - jeg personligt ikke spille Slayer, så jeg foretrækker klart de objektivbaserede spiltyper.

Ofte har de fleste på min liste gang i deres egne lukkede spil, eller noget matchmade, som man ikke kan joine.

Derfor er det nemmeste oftest, at spille Big Team Battle eller Team Skirmish.
Skulle man være heldig, at være et par stykker sammen, er det passende at lave et party.

I valget mellem at spille 4 danskere mod 4 danskere i custom CTF, eller spille 8 danskere mod 8 brovtende amerikanere i et ranked spil, så vil jeg foretrække det sidste.

Men lad os da endelig spille lidt CTF en gang imellem - så kan man øve lidt taktik ;-)


Til gengæld synes jeg, at alle os der spiller mest for sjov, men alligevel relativt ofte, burde joine den samme clan.
Bede X og Playkid kan have deres Level 1 og være seriøse, men jeg har på fornemmelsen, at vi andre er mange, der er i forskellige klaner, hvor det aldrig rigtigt bliver til noget.

Hvorfor ikke joine den samme?
Jeg startede i sin tid en semi-P:R relateret clan der hedder PlayRough - men quittede fordi MajorP og Rites aldrig var på.
MajorP er overlord nu, men mon ikke vi kan overtale ham til at invitere de interesserede?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
WehnerWehnerSkrevet 19/01-05 11:24 
Jeg har jo forsøgt noget af det samme med Senior Partners, og har også tidligere annonceret efter medlemmer herinde. Der kom dog kun få, og de, der kom, var næsten aldrig på.

Men klanen er stadig åben for alle, her gerne vil være med - så længe man er med på at aftale lidt strategi og følge den. Dog er kun holdspillere velkomne - dem, der altid vil være i offense og gør helt vildt meget op i deres personlige killrate spiller jeg nødig med. Men det er så fordi jeg også kun spiller de objektivbaserede varianter.

Ang. custom games forsøgte vi faktisk i går at få noget op at stå, men det bliver meget let noget kaos, hvor folk leaver, joiner og skifter hold efter forgodtbefindende.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
PlaykidPlaykidSkrevet 19/01-05 12:19 
SeventhSun>
Til gengæld synes jeg, at alle os der spiller mest for sjov, men alligevel relativt ofte, burde joine den samme clan.
Bede X og Playkid kan have deres Level 1 og være seriøse, men jeg har på fornemmelsen, at vi andre er mange, der er i forskellige klaner, hvor det aldrig rigtigt bliver til noget.

Glem nu ikke solidsnake;)

Og ja, vi prøvede faktisk noget custom game igår. Først 3 mod 4, hvilket var en fin kamp.
Men da vi prøvede at få flere ind til næste spil, blev det lidt svært, men det lykkedes da.
Men vi fandt hurtigt ud af det måske ikke var det smarteste. Vi (rødt hold) havde 2 folk som ikke lavede andet end at skyde på sine teammates, og foruden det så hylede og skreg det i mikrofonen. Blåt hold havde svj. var informeret om, samme problem, og det var grunden til vi spillede 6 mod 1 i sidste angrebs runde:P
Spiller nu: Halo 3
OkottaOkottaSkrevet 19/01-05 14:18 
Wehner>
Jeg har jo forsøgt noget af det samme med Senior Partners, og har også tidligere annonceret efter medlemmer herinde. Der kom dog kun få, og de, der kom, var næsten aldrig på.

Skal vi prøve at få gang i Senior Partners, os her i tråden som forespørger nogle at spille med og imod?

Jeg er klar, såfremt de andre som joiner klanen også er online, og interesseret i at spille mod hinanden (og sammen). Hvis vi evt. aftalte en form for fast spille tidspunkt, så ville det også være en rar ting - men ikke nødvendigvist et krav.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
GreaseballGreaseballSkrevet 19/01-05 17:07 
Jeg er også med i Senior Partners og fortrækker også personligt at spille indbyrdes i stedet for alle de rang kampe som nogen går så meget op i.
Så jo flere vi kan få samlet jo bedre. Er 100% med på CTF, og andre holdspil. Klart det sjoveste.

Count Me in...
KilroyKilroySkrevet 19/01-05 18:17 
Jeg er da frisk på at 'joine' klanen. Jeg har holdt en pause med Halo 2, men jeg kan faktisk bedst lide de holdbaserede spil. Team slayer er jeg glad for, men jeg kan nu også godt lide alt det andet:)

Add mig hvis I har lyst, navnet er lige til, nemlig Asmus.
Kilroy Was Here
WehnerWehnerSkrevet 19/01-05 18:20 
Hvis man vil være med i klanen kan man add'e mig: LWW

så sender jeg en invite.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
OkottaOkottaSkrevet 22/01-05 13:40 
Skal vi se om vi kan finde et tidspunkt i weekenden, og så spille en omgang CTF eller noget?

Jeg er klar det meste af søndagen, men sikkert også i aften.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OkottaOkottaSkrevet 23/01-05 22:23 
Det blev jo ikke rigtigt til noget.

Kunne vi aftale et tidspunkt / dag, i næste uge?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
JmogJmogSkrevet 23/01-05 22:52 
Jeg kan i hvert fald både torsdag og fredag.
KilroyKilroySkrevet 24/01-05 15:04 
Kan godt overtales til noget i morgen:)
Kilroy Was Here
OkottaOkottaSkrevet 25/01-05 14:40 
Skal vi sige fredag, og så høvle løs?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
GreaseballGreaseballSkrevet 26/01-05 11:05 
Tror godt jeg kan nå det Fredag. Er som regl på omkring klokken 21.
OkottaOkottaSkrevet 26/01-05 11:22, rettet 26/01-05 11:22 
Hvad si'r Kilroy til fredag? :-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
KilroyKilroySkrevet 26/01-05 15:32 
Tjo, efter klokken 21 kan jeg også overtales til lidt onlinesjov:)
Kilroy Was Here
OkottaOkottaSkrevet 26/01-05 17:16 
Det lyder glimrende.

Så lyder det til at vi laver noget på fredag, omkring kl. 21.

Du er også klar, ik' Jmog? :-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
JmogJmogSkrevet 26/01-05 21:40 
Jeg er på fredag.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig