I får lige hele beskeden her, som jeg sendte til Usenet gruppen dk.teknik.telefoni.mobil
-------------------------------
Den 24 September optanker jeg mit mobilnummer hos CBB, som jeg har gjort
snart mange gange før og helt uden problemer.
Ca. en uge efter er alle pengene forsvundet, uden jeg stort set har brugt
telefonen - og jeg bruger næsten ikke den telefon.
Ringer til kundeservice, og logger samtidigt ind på min Forbrugsoversigt på
deres hjemmeside. Imens jeg sidder og snakker med kundeservice
medarbejderen, i min fastnet telefon, kan jeg sidde og se, at det beløb jeg
stadig har til rådighed på min mobiltelefon, at det hele tiden svinder ind,
og pludselig står kontoen på nul - imens mobiltelefonen ligger på et bord
ved siden af, og ikke bliver brugt.
Medarbejderen fejlmelder nummeret og de vil ringe tilbage til mig indenfor
2-4 dage.
Jeg hører ingenting i løbet af 5 dage og ringer tilbage til CBB for at høre
om status. Får at vide at nummeret slet ikke er blevet fejlmeldt, så det
gør den nye medarbejder jeg snakker med. Får igen at vide, at de vil ringe
tilbage til mig i løbet af et par dage, og ihvertfald inden der er gået en
uge.
I dag ringer jeg igen til CBB (nu er det en uge siden jeg sidst snakkede med
dem, uden at høre fra dem), og får IGEN at vide, at nummeret IKKE er blevet
fejlmeldt!
Hende jeg snakker med idag, giver mig fuldkommen ret i, at der er noget galt
mht. den måde pengene er forsvundet på, for i følge min Forbrugsoversigt, så
burde der sagtens være penge på min konto.
Nu fejlmelder hun så nummeret igen, og giver mig sit navn så jeg ved det er
hende der har fejlmeldt det denne gang.
Men - helt ærligt - nu er det tredje gang at jeg skal bede dem fejlmelde det
nummer, uden de har gjort noget ved det. De har sagt flere gange - efter jeg
har spurgt dem - at jeg får beløbet refunderet, når de finder fejlen.
Har nogen af jer prøvet noget lignende med et mobilselskab, hvor de penge I
har sat ind som taletid, er forsvundet?
Hvad kan man evt. gøre, for at få dem til at tage situationen *lidt* mere
alvorligt?
--------------------------------------
Jeg har ikke hørt en disse fra CBB, efter jeg sendte dem en halv vred email, så jeg har bare droppet at bruge selskabet mere. Men det var ment som en advarsel mod firmaet. Kan sagtens forestille mig, at andre firmaer som bruger taletid, at de også har fået kunders indbetalte beløb væk. |