X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

JAAAAA! Nyt Shining Force!!!


Svar
3of193of19Skrevet 24/04-04 21:43, rettet 25/04-04 02:59 
Endelig, endelig, endelig!
Snart udkommer jo remake'et af det oprindelige Shining Force til GBA.
Sega har nu registreret domænet http://www.shining-world.jp
En annonce i det nye Yanmaga blad reklamerer for websitet. I annoncen ses tre logo'er:
Et til SH 1 remake, et til "Shining Tears" (Sega lod denne titel registrere for et par måneder siden) og et nyt Shining Force spil (begge til PS2).
RJKRJKSkrevet 24/04-04 21:59 
Endelig. Rart at de ikke lader serien dø med remakes og Shining Soul. Glæder mig :))
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 24/04-04 22:09 
I samme boldgade: EGM skriver vist nok noget om et nyt spil i Panzer Dragoon-serien, som skulle ligge sig mere op af PDS, end de andre spil i serien...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
3of193of19Skrevet 25/04-04 03:03, rettet 25/04-04 10:35 
Det her er nok de bedste spilrelaterede nyheder i lang tid IMO. Men så er jeg jo også lige så Shining Force skadet som ca en tredjedel af PSX generationen er FF VII skadet ;-)

Derudover de vedvarende rygter om et nyt Panzer Dragoon Saga, en VF4 Final Tuned konvertering til Xbox, og Shenmue 3. Det er næsten dejligt igen at være Sega fanboy :D
SephirothSephirothSkrevet 25/04-04 08:05 
... og SpikeOut X-Treme skulle også fremvises på E3. Ja, det er sku rart!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 25/04-04 12:36 
3of19>
Derudover de vedvarende rygter om et nyt Panzer Dragoon Saga, en VF4 Final Tuned konvertering til Xbox, og Shenmue 3.

JA! Shenmue!!!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
ViolatorViolatorSkrevet 25/04-04 13:16 
Så mangler vi bare et nyt Wonderboy spil, samt Streets of Rage 4...
WehnerWehnerSkrevet 25/04-04 13:43 
Wonder Boy in Monster World V

Se dét gad jeg godt spille...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 25/04-04 16:25 
Og et nyt Alex Kidd. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GreaseballGreaseballSkrevet 26/04-04 09:02, rettet 26/04-04 09:04 
YES next-gen Shining Force, har set frem til det lige siden Shining Force III på Saturn, håber stadig på at kap. 2 og 3 får en EU udgivelse på et eller andet format(Ja ja ved godt, langt ude men håbet er lysegrønt)
Så mangler vi bare at OutRun 2 får en udgivelses dato, så er vi glade:)
RJKRJKSkrevet 26/04-04 14:10 
Linket virker så noget bedre uden www... Sjovt nok.

shining-world.jp
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig