151. |
|
Et lettere uoriginalt, men velfungerende TPS, der tilbyder Warhammer-universet som eneste krydderi. Var retten blevet tilsat yderligere af dette, kunne fortællingen have været langt stærkere. |
15/01-12 |
6/10 |
152. |
|
Gameplayet er blottet for udfordring hvilket, på trods af en god fortælling, gør det hele enormt ligegyldigt, delvist på grund af den kolossale genbrug af generiske og papirtynde områder. |
18/01-12 |
5/10 |
153. |
|
Et herligt spil, fyldt med humor, farver og musik. De store og interessante baner er svært tilfredsstillende at udforske og sætte præg på. |
21/01-12 |
7/10 |
154. |
|
En god kombination mellem action og survival horror, med imponerende grafik som garniture. Historien er clichefyldt ud i det absurde, og dialogen pinligt grinagtig. |
12/02-12 |
8/10 |
155. |
|
Den store fokus på co-op spolerer en del af singlepayer-oplevelsen. Uhyggen er skubbet yderligere i baggrunden, til mere banale men også godt fungerende korridorkampe. |
29/02-12 |
6/10 |
156. |
|
Af en eller anden grund har man valgt at forvrænge de ellers så flotte 2D sprites, med et underligt pseudo 3D-perspektiv. Det er dog et af de eneste minusser, i dette fremragende strategiske spil. |
14/03-12 |
8/10 |
157. |
|
Kun en lille niche af spillere vil finde Etrians ihærdige forsøg på at fremstå som et frustrerende spil fra fordums tid vidunderlig. |
14/03-12 |
4/10 |
158. |
|
En udmærket men også ret kort debut for Mario på 3DS. Udfordringen er, i spillets første halvdel, meget lav, hvilket dog ikke ændre på at 3D Land, er en veldrejet platformer. |
16/03-12 |
7/10 |
159. |
|
En pakke med tre fantastiske spil, hvor især Peace Walker skiller sig ud, med sit spændende og brede gameplay. Selvom opdateringen er sparsom, er autenciteten høj og tro mod originalerne. |
21/03-12 |
8/10 |
160. |
|
Det er stadig den fantastiske treenighed af historie, art direction og musik der bærer og løfter Silent Hill 2 op på et niveau hvis lige i forhold til tema stadig ikke ikke eksisterer inden for mediet |
30/03-12 |
9/10 |
161. |
|
Mario Kart ligner sig selv, med få nyskabelser, denne gang med en solid online-funktionalitet. Den højeste sværhedsgrad er igen et udtryk for frustration snarere end udfordring. |
01/04-12 |
7/10 |
162. |
|
Herligt spil, med et udfordrende gameplay, der på en gang er hjernegymnastik, en humorfyldt og velfortalt historie, samt en smule eksplorativt - Glimrende. |
01/04-12 |
8/10 |
163. |
|
Et ambisiøst spil der tør forlange meget af spilleren, med en spændende og underspillet historie, der transcendere tid og rum, tilsat perfekt retrografik og -lyd. |
19/04-12 |
9/10 |
164. |
|
Komplet hjernedød historie sovset ind i one-liners, og en tåkrummende infantil tilgang til et alvorligt emne. Gameplayet er plaget af ubalance og tekniske problemer. Forcen er fortsat det grafiske. |
06/05-12 |
5/10 |
165. |
|
Et herligt eventyr, hvor der er lige lovligt meget fokus på en lettere monoton skydedel, og lidt for lidt fokus på udforskning. Stilen er ramt virkelig godt, og grafikken endog meget pæn. |
08/05-12 |
7/10 |
166. |
|
En tynd fortolkning af X-COM-formlen, der frustrere med alt for lidt frihed, på trods af nogle ellers velfungerende mekanikker. |
14/05-12 |
5/10 |
167. |
|
Historien, og især humoren sat sammen med et sammensurium af mytologi gør de tydelige alderdomstegn lette at overse. En anelse utilgængeligt. |
15/05-12 |
7/10 |
168. |
|
Gakkede karakterer og en sød historie danner ramme om et charmerende og anderledes action-eventyr, der fremstår friskt. Tæt på et ottetal. |
17/05-12 |
7/10 |
169. |
|
Originalt, underholdende, skørt, men desværre også ret hurtigt overstået, selvom levetiden forlænges en smule af højere sværhedsgrader. |
21/05-12 |
8/10 |
170. |
|
Et ellers godt spil med en fænomenal lydside, hæmmes meget af en yderst ringe og upræcis kontrol, der gør opfindsomme udfordringer unødvendigt svære at overkomme. |
21/05-12 |
6/10 |
171. |
|
Historien forplumres af endimensionelle karakterer der flyder sammen i spillets naive dialog. Kampsystemet er interessant, men udforskes ikke rigtigt til fulde, og ender med at være kedsommeligt. |
27/05-12 |
5/10 |
172. |
|
Uudholdeligt ringe stemmeskuespil ødelægger en ellers fin dialog, og det til trods, forbliver historien spændende. Kampsystemets opbygning og progression er velgjort kram, og holder interessen fanget. |
07/06-12 |
7/10 |
173. |
|
Spillets essens er kogt mere ind end tidligere iterationer, med et mere afrundet gameplay som resultat, og lidt for generiske sidemissioner som bivirkning. En værdig afslutning på historien. |
25/06-12 |
7/10 |
174. |
|
Det eksplorative bliver hurtigt uinteressant fordi guleroden mangler og selvom de enkelte våben er med til at bryde ensformigheden, mangler der variation. Potentialet er til mere end resultatet. |
10/07-12 |
6/10 |
175. |
|
Spillet har stil men er lukket i sit udtryk og det fremstår derfor lidt annonymt. Først på de sene baner begynder sværhedsgrad, mekanik og banedesign at gå op i en højere enhed. |
10/07-12 |
6/10 |
176. |
|
Den charmerende stil står i kontrast til de store masser af let undværlige pikmins. Tidspresset hæver sværhedsgraden tilpas så man udfordres. |
12/07-12 |
7/10 |
177. |
|
Max er stadig en dejligt anderledes action-helt, med fantastiske monologer og et stort forbrug af alkohol. Gameplayet er overraskende stramt, og historien værd at opleve mere end en gang. |
27/07-12 |
8/10 |
178. |
|
Rigt på eventyr og spændende at udforske selvom kontrollen halter. Historien er fyldt med sympatiske personager men er også en ret rodet affære. Der er mange løse ender og forløsningen udebliver. |
30/07-12 |
8/10 |
179. |
|
Formår at imitere forbilledet meget præcist hvad mekanik og gameplay angår, og det er bestemt godt. Grafisk er spillet meget ordinært og uinspireret. Et fint eksmpel på genrens muligheder på konsol. |
31/07-12 |
7/10 |
180. |
|
Historien er god, selvom den består af lige vel meget følelsesporno nok, og er ret lukket for nytilkomne. Spændende udvalg af våben og en alsidig kampagne, samt enddog meget pæn grafik. |
03/08-12 |
8/10 |
181. |
|
En træg og besværlig styring kombineret med en til tider lav frame rate trækker meget fra oplevelsen, der til formatet ej heller er nogen perle grafisk. |
08/08-12 |
5/10 |
182. |
|
Intet mindre end den mest enestående brug af cell shading. Både gameplay og især historie er fremragende, spændende og udfordrende fra start til slut. |
24/08-12 |
8/10 |
183. |
|
En enormt hyggelig fortælling båret af flotte præstationer og velskreven dialog. Opfindsomhed og kreativitet går hånd i hånd, men spillet er under tiden for lukket om sig selv. |
24/08-12 |
8/10 |
184. |
|
Genren er nået meget længere end hvad Just Add Waters visioner rakte til i 2005, og Stranger's Wrath fremstår derfor gammeldags, linært og ensidigt i sit fokus på forskellig ammunition. |
25/08-12 |
5/10 |
185. |
|
Den lave sværhedsgrad gør et ellers velfortalt og hyggeligt lille RPG temmelig omsonst. Platformens restriktioner lader ikke spillets flotte grafik komme til sin ret, og hæmmer kontrollen. |
12/09-12 |
6/10 |
186. |
|
Flere steder virker spillet fragmenteret og ufærdigt, og det er desuden en anelse kort. Gameplayet spilles sikkert uden at der sættes noget over styr. |
20/09-12 |
6/10 |
187. |
|
Grafikken er ucharmerende og nogen steder direkte grim. Kampsystemet og historie er clichefyldt og overfladisk. |
25/09-12 |
5/10 |
188. |
|
Præsentationen halter i en konvertering der ellers ligger tæt på originalen, og trods alt enkelte forbedringer. Formlen ender med at være ret ensformig, selvom de sociale relationer er spændende. |
26/10-12 |
6/10 |
189. |
|
Underholdende forsøg på at koge genren ind til essensen, der fungerer bedst i små bidder. |
27/10-12 |
7/10 |
190. |
|
Indholdet er en anelse sparsomt, og man undres til tider over spillets opbygning. Musikken er bestemt et trækplaster hvis maner fan, men for andre er der ikke meget at hente. |
27/10-12 |
5/10 |
191. |
|
Med en stemning så tyk, at man næsten kan skære i den, holder Condemned spilleren fast i et fremragende FPS a la "less is more". Grafisk holder spillet mestens stadig, selvom modellerne er simple. |
08/11-12 |
8/10 |
192. |
|
Et fint SRPG, med masser af indhold, og inspirerede mech-design. Viser en anelse alderdomstegn i opbygning og manglende brugervenlighed. |
13/11-12 |
7/10 |
193. |
|
Et interessant og velproduceret spil, der desværre fungerer bedst som interaktiv anime, og ret ringe som decideret spil. Køb af DLC er desuden nødvendigt, hvis man vil have en afslutning på spillet. |
13/11-12 |
5/10 |
194. |
|
Indholdet er tyndere end skummetmælk, selvom der, trods alt, er nogle underholdende timer gemt i en ellers fin arkadepræget flysimulator. |
19/11-12 |
6/10 |
195. |
|
Et ægte survival horror der vinder meget på stemning, gamepad integration og asynkron multiplayer. Gameplayet er udfordrende, og pacingen bidrager fremragende til spillets helhed. |
06/12-12 |
8/10 |
196. |
|
Noget så sjældent som en prolog med en velfortalt historie der fint beskriver hændelserne op til det første spil i serien. Gameplay og kontrol fungerer godt. |
15/12-12 |
7/10 |
197. |
|
Habil underholdning hæmmes af en række bugs, et idiotisk savepoint system, ringe AI, tam historie, og generel mangel på finpudsning. Et glimrende udvalg af våben er et enligt men stærkt plus. |
25/12-12 |
5/10 |
198. |
|
Det ensformige gameplay kombineret med den unødvendigt snirklede og indforståede historie, der mestens bliver fortalt gennem vægge af tekst, afholder et ellers flot spil fra andet end middelmådighed. |
03/01-13 |
5/10 |
199. |
|
Et spil der charmerer med sit flotte håndtegnede grafiske udtryk, og leverer tilpas meget udfordring. Et minus er den nogle gange store mængde trial and error. |
28/01-13 |
8/10 |
200. |
|
Et spændende bud på et SRPG hvor det taktiske element i fodbold blandes med kortspil. Gameplayet er udfordrende og stramt. Man savner en kampagne med fokus på en historie licensen taget i betragtning. |
01/02-13 |
7/10 |