251. |
|
Hvad spillet mangler i sværhedsgrad og længde, har det til gengæld i håndtegnet sjæl og dedikation til filmens univers. En "diamond in the rough" (undskyld). |
28/04-15 |
7/10 |
252. |
|
Bedste MarioKart i den nye generation, med god balance og vildt underholdende baner som føles organiske og levende. Som altid: En muliplayer-fest! |
03/11-15 |
8/10 |
253. |
|
Ordinær FPS som løftes af sit miljø, produktionsværdi, hovedpersonens transformation og i høj grad af spillets pacing som skifter kvalificeret mellem brede skuddueller og smalle flaskehalse. |
25/01-16 |
6/10 |
254. |
|
Uendelig charme og skæv spilperle for det smalle marked. Har ikke helt samme smukke integration mellem virkelighed og spilrum som Vita versionen, men tæt på. Mere sjovt end svært. |
26/02-16 |
7/10 |
255. |
|
En perfektioneret version af Insomniacs mangeårige ambitioner. Fantastiske visuals, masser af variation, konstant fremdrift og kærlighed til sit univers. |
28/04-16 |
8/10 |
256. |
|
Jeg prøver ihærdigt at finde et relevant kritikpunkt - men jeg kan ikke. |
24/05-16 |
9/10 |
257. |
|
Kompakt, varierende, tempofyldt SP campaign med fedt leveldesign og stærk pacing. En bedre eksekveret FPS campaign skal man lede længe efter. |
09/12-16 |
7/10 |
258. |
|
Kompakt spil med nordisk atmosfære og store følelser. Børn og forældre burde spille det sammen. |
15/01-17 |
8/10 |
259. |
|
Overgjort og forblændende så det flimrer for øjnene, og spiller for meget med spændte sikkerhedsseler. Dog fanmateriale for alle pengene. |
08/02-17 |
6/10 |
260. |
|
Artsy og humanistisk walking simulator om ensomhed. Flot og indlevende miljø, som desværre forringes af performance-problemer. Tomhedsfølelsen kommer lidt ind under huden. |
11/02-17 |
7/10 |
261. |
|
Et seriøst og modent spil om moralsk tvetydighed, båret af det samme kvalitative gameplay som forgængeren præsterede så eminent. Helt klart en genspilning værd. |
10/03-17 |
8/10 |
262. |
|
Mere artsy-fartsy "zenplay" i stil med Journey. Her finder du ikke kvalitetsgameplay eller 15 timers spil, men en undersøisk, sanselig ro med et joypad i hånden. Kan udforskes og gen-spilles. |
10/03-17 |
8/10 |
263. |
|
Jeg spillede 1'eren til kl lort om natten, og efterlod mig i en psykedelisk rus i sofaen, fuldstændig høj over spillets coolness faktor. Hvorfor 2'eren ikke gør det samme, ved jeg ikke. |
21/04-17 |
6/10 |
264. |
|
Knivskarp platformer god respons og hairwhip, som dog har lidt sparsomt med levels, ulogiske smågåder og en backtracking med dårligt flow. Musik og stil er enestående! |
29/04-17 |
7/10 |
265. |
|
Langt flottere end forgængeren, men også en mindre downgrade i forhold til historie, gameplay og balance. Burde have været dybere, mere mørkt og mere voldeligt. |
20/05-17 |
7/10 |
266. |
|
Stærke kræfter står bag en uhyrlig velkonstrueret, afbalanceret og helstøbt MP FPS. Oser af positiv stil, cartoon charme, kreative characters og tilmed børnevenligt ... ish. |
14/06-17 |
9/10 |
267. |
|
Remake i særklasse hvor der er kælet for teknikken, præsentationen er i top og der er ikke sparet på banerne. Et kærlighedsbrev til Wipeout fans. |
04/07-17 |
8/10 |
268. |
|
Uncharted 4 en halv. En tilpas mere kompakt historie med Naughty Dogs action-ekspertise (bedre end mange actionfilm). Meget genkendelse fra tidligere spil, høj standard og lidt mere kønsdemokratisk. |
10/09-17 |
7/10 |
269. |
|
Broken AI, irrelevant openworld-fyld og flad historie, men The CIty of Glass skinner stadig for Mirror's Edge-fans der elsker flowet i first-person-parkour. Bedre end sit rygte. |
03/10-17 |
7/10 |
270. |
|
Efter røgen har lagt sig og pulsen er på normal kommer en lidt bitter eftersmag. Dramaturgien ligger under 2'eren og finalen er undervældet. |
18/10-17 |
6/10 |
271. |
|
Opslugende og simpelt rhythm-spil med stilfuld japansk pop-stemning. Kan blive meget svært på de højere niveauer. Husk høretelefoner og hold din egen fest. |
11/12-17 |
7/10 |
272. |
|
Ekstrem simpel deduktion-puzzle hvor man lærer at udelukke og trække fra. Køb aldrig dette spil, hvis du svært ved at slukke for puzzle-games. Du vil leve i en klods-verden i flere uger. |
22/08-18 |
7/10 |
273. |
|
Når man har fået finalen på afstand mærker man hvilken storstilet bedrift GoW er. Teknisk råstyrke med sjæl som få spil har. |
13/05-19 |
9/10 |
274. |
|
Tetris kombineret med en adaptiv musikalsk indlevelse viser sig at være en pokkers god idé, og tilføjer en ny dimension ovenpå et solidt, gammelt gameplay. |
13/07-19 |
7/10 |
275. |
|
En fin og respektfuld måde at hylde en mangeårig spil-antologi med musikken som fællesnævner. Dog et let tilgængeligt casual spil. |
13/07-19 |
7/10 |
276. |
|
Gode tables fra forskellige perioder, fint suppleret med lidt baggrundshistorie om hvert table. Masser af fan-value. Præsentationen ligner noget fra 1992 og fysikken mangler lidt smæld. |
15/07-19 |
6/10 |
277. |
|
Casual high tempo puzzle. Er fængende og let tilgængeligt, men mangler dybde. Der går lang tid før det bliver svært. |
03/08-19 |
6/10 |
278. |
|
Meningsfuld open world, hvor den enorme verden folder sig ud i takt med historien. Lige på grænsen til at være for stort og ambitiøst for sit eget bedste, men i sidste ende kan man ikke få nok af det. |
31/08-19 |
9/10 |
279. |
|
Intuitiv kontrol der virker som en forlængelse af spilleren, og en særdeles gennemført Spider-man historie. Sværhedsgraden er dog lidt for typisk AAA casual. |
09/02-20 |
8/10 |
280. |
|
Et spil med fodfejl, manglende finish og ualmindelig mange bugs, men kudos til Respawn for at give os en god sværhedsgrad og endelig et godt SW spil. |
06/04-20 |
7/10 |
281. |
|
Kompetent open world, en teknisk bedrift fra Finland og en solid ‘Weird fiction’ historie i et omsluttende H.P. Lovecraft (ish) univers. Mere af den slags, tak. |
24/05-20 |
8/10 |
282. |
|
Noget så sjældent som en rekonstruktion af fortidens spiloplevelse. Jeg er tilbage i mit 15kvm klubværelse med en grå PlayStation der brænder nattetimer af for at ramme den uopnåelige Sick Score. |
12/09-20 |
8/10 |
283. |
|
En teknisk bedrift og en passioneret historie hvor man som spiller konstant udfodres af hovedpersonernes selvdestruktive hævntogt. AAA-spil kan være andet end letkøbt underholdning. |
21/09-20 |
9/10 |
284. |
|
Noget nær den bedste og mest velkomponerede brawler man kan erhverve sig i nutiden. Bygger ovenpå tidligere formularer med mere dybde, uden at afvise ny gæster ved døren.. |
15/08-21 |
8/10 |
285. |
|
God ganster-historie, interessante karakterer og et flot miljø. Men gameplay-mechanics er rutinebaserede og den åbne by virker som et spildt potentiale i et stramt lineært spil. |
28/04-22 |
6/10 |