1. |
|
Sjusket historie, dialog-tunge sekvenser, masser af stavefejl og magert gameplay - knap nok et spil. |
23/05-09 |
3/10 |
2. |
|
Tåbeligt spil, baseret på en tåbelig subkulturel sport. Laaaaang indlæringkurve, kluntet kontrol, og absolut ingen fascination i indholdet. Det bliver aldrig sjovt at hoppe over vejskilte. |
23/06-07 |
3/10 |
3. |
|
Kaotisk, klodset, grimt og så selvhøjtideligt at jeg i frustation prøvede at skyde på amerikanerne. Enkelte grafiske effekter er flotte, og mere godt er der ikke at sige. |
23/02-05 |
3/10 |
4. |
|
Skulle aldrig være udgivet på GBA. Et dårligt eksempel på multiplatform-brand. GBA har åbenlyst tekniske mangler til at gøre dette spil interessant. |
15/05-04 |
3/10 |
5. |
|
Omgivelserne er flotte og de akrobatiske spring ser imponerende ud, men kameravinklerne er helt af h... til og våbenes auto-lock ødelægger gameplay'et. |
28/02-05 |
4/10 |
6. |
|
Har ikke den samme kvalitets-touch som Amiga-versionen havde i sin tid, og set i nutidens lys er strategi-delen simpelthen for simpel. Egnet for kortvarig interesse. |
15/05-04 |
4/10 |
7. |
|
Problematisk overgang fra tekst-kontrol til interface. Kedelig og usammenhængende historie, og gåderne er ikke gennemtænkte. For meget interesse i grafisk udvikling. Æsken er også alt for stor! |
12/04-04 |
4/10 |
8. |
|
Larry's hovedtema var oprindeligt sex og humor, men 2'eren mangler fatalt førstnævnte. Langvarigt og til tider uinteressante og irriterende gåder. |
12/04-04 |
4/10 |
9. |
|
En noget skematisk og kedelig 3rd person shooter, som dog ser ret flot ud. |
14/09-13 |
5/10 |
10. |
|
Et æstetisk tilbageskridt ift Beast1, men har mere indhold og dybde. Desværre får sværhedsgraden hurdigt én til at lede efter snydekoderne. Virker ikke som et gennemtestet spil. |
11/01-06 |
5/10 |
11. |
|
Poole skriver levende og flot, men han tør aldrig sætte sine påstande på spidsen. Samtidig er han noget af en akademisk fusker, der begår fatale fejl i sine teoretiske referencer. |
10/06-05 |
5/10 |
12. |
|
Interessant idé, men dårligt udført. Tydeligt ikke færdiglavet spil, der bare skulle udgives samtidig med filmen. Bugs og dårlig kontrol, men spændende parrallel handlingstråd til filmen. |
27/02-05 |
5/10 |
13. |
|
Æstetisk meget dristigt, og et godt forsøg på at konvertere tegneseriens udtryk. Desværre kedeligt lineært gameplay og meget problematisk og tung kontrol. |
20/02-05 |
5/10 |
14. |
|
En samling af overfladiske mini-games, bundet op omkring en usammenhængende tråd. Haven falder ned i en kategori hvor det drukner i mange andre lignende og langt bedre spil. |
25/10-04 |
5/10 |
15. |
|
På ingen måde revolutionerende, men blot et pænt lille platformsspil, der kan anbefales hvis det kan findes billigt. Kan godt blive lidt svært, og level-secrets kan være frustrerende at finde. |
15/05-04 |
5/10 |
16. |
|
Det første quest-spil, der prægede genren indenfor 3D adventures, er lidt svagt og fattigt. Usammenhængende gåder, og flad historie. |
19/04-04 |
5/10 |
17. |
|
Et interessant forsøg på at videreudvikle g-con spil og integrere to genrer, men resultatet er ikke super vellykket. Besværlig kontrol, og kræver visuelt en del tilvending. |
06/04-04 |
5/10 |
18. |
|
Kontrollens nøjagtighed er et problem når man ikke kan spille med en mus, men ellers er det en daværende rimelig værdig konvertering af PC-versionen. |
08/03-04 |
5/10 |
19. |
|
Spændende miljø, og en FPS af den bedre slags på PS, men også alt for ensformigt og kedsommeligt i længden. |
18/01-04 |
5/10 |
20. |
|
Handlingen og gåderne er 2 vidt forskellige verdener i 7th guest. Daværende grafisk imponerende, men også en kort éngangsoplevelse |
18/01-04 |
5/10 |
21. |
|
PS2'ens flagskib snubler over sine egne ben. Det er teknisk et af de mest gennemførte spil, men det flade gameplay og den alt for dominerende og tåbelige handling, gør spillet noget svagt. |
16/11-03 |
5/10 |
22. |
|
God ganster-historie, interessante karakterer og et flot miljø. Men gameplay-mechanics er rutinebaserede og den åbne by virker som et spildt potentiale i et stramt lineært spil. |
28/04-22 |
6/10 |
23. |
|
Casual high tempo puzzle. Er fængende og let tilgængeligt, men mangler dybde. Der går lang tid før det bliver svært. |
03/08-19 |
6/10 |
24. |
|
Gode tables fra forskellige perioder, fint suppleret med lidt baggrundshistorie om hvert table. Masser af fan-value. Præsentationen ligner noget fra 1992 og fysikken mangler lidt smæld. |
15/07-19 |
6/10 |
25. |
|
Efter røgen har lagt sig og pulsen er på normal kommer en lidt bitter eftersmag. Dramaturgien ligger under 2'eren og finalen er undervældet. |
18/10-17 |
6/10 |
26. |
|
Jeg spillede 1'eren til kl lort om natten, og efterlod mig i en psykedelisk rus i sofaen, fuldstændig høj over spillets coolness faktor. Hvorfor 2'eren ikke gør det samme, ved jeg ikke. |
21/04-17 |
6/10 |
27. |
|
Overgjort og forblændende så det flimrer for øjnene, og spiller for meget med spændte sikkerhedsseler. Dog fanmateriale for alle pengene. |
08/02-17 |
6/10 |
28. |
|
Ordinær FPS som løftes af sit miljø, produktionsværdi, hovedpersonens transformation og i høj grad af spillets pacing som skifter kvalificeret mellem brede skuddueller og smalle flaskehalse. |
25/01-16 |
6/10 |
29. |
|
Mere en platform/puzzle end et traditionelt platformspil, med en sværhedsgrad der kan føles urimelig i starten, men som man vænner sig til. Animation og grafik er spillets guldkalv. (SNES) |
30/03-15 |
6/10 |
30. |
|
Et ok lille Uncharted sidekick for Uncharted fans. Periodiske styrker men også meget nemt og ensformige miljøer. Fint tilpasset mobil gaming. |
29/12-14 |
6/10 |
31. |
|
Stilsikker produktion, meget forventeligt og alt, alt for hurtigt gennemført. Et Mario-spil kan ikke udelukkende leve på ekstra features og møntsamling. |
25/07-14 |
6/10 |
32. |
|
Den mobile konsol og lille skærm er ikke optimal til det krævende, og lidt klodsede, stealth gameplay. En god konvertering i det forkerte (lomme)format. |
07/08-13 |
6/10 |
33. |
|
Police Quest anno 2012. Har mere tilfældes med datidens eventyrspil end nutidens sand box. Teknisk rustikt og fin sans for psykologi, men også med et repetitivt gameplay og langtrukkent plot. |
09/03-13 |
6/10 |
34. |
|
Fair tower-defense spin-off af R&C serien, som sikkert også vil skræmme nogle fans bort. Til gengæld er det piv hamrende billigt og Vita version er inkluderet. |
04/12-12 |
6/10 |
35. |
|
En teknisk kolos med skyhøj produktionsværdi. I momenter er det enestående, men der er hang til konservativ spilmetode og sidste kapitel skuffer. Ikke noget at komme tilbage til. |
05/11-12 |
6/10 |
36. |
|
Et teknisk kompetent spil på 3DS med et par gode gimmicks, som desværre er udhulet for enhver udfordring. Det er nemt at låse gåder, klare fjender, blive True Pirate og finde secrets. ALT for nemt. |
21/07-12 |
6/10 |
37. |
|
En smule for repetitiv og kalkuleret, gør at man rusher gennem banerne - og først derefter gider samleobjekterne. Lidt for smalt og alt for ligegyldig historie. |
14/04-11 |
6/10 |
38. |
|
Lemmings-klon for nybegyndere. Spillet er lang tid om at blive udfordrende, så hard core gamers skal holde sig på afstand. |
27/02-11 |
6/10 |
39. |
|
En noget lineær men intens FPS shooter. Har sine momenter og lækkerhed, men minder for meget om en rail-shooter. Pokkers god lyd! |
10/01-11 |
6/10 |
40. |
|
Den lidt kluntede følelse af styringen blev løftet af et eventyrligt, fantasifuldt og varierende miljø. God indlevelse. Et af de få PS1 spil jeg gerne ville se en reboot af. |
19/08-10 |
6/10 |
41. |
|
En fin udgave af Katamari, om end tilgangen til PS2'ens We Love Katamari faldt meget bedre i min smag. Mærkbart begrænset af PSP'ens teknik. |
08/08-08 |
6/10 |
42. |
|
Endnu en tidsrøvende puzzler som passer perfekt til DS formatet. - Men nogen stor klassiker er det ikke. Kan anbefales hvis man allerede har købt Meteos. |
05/07-07 |
6/10 |
43. |
|
Venstrehåndarbejde fra gamecube'ens tidlige æra. Underlegent både ift til Mario Sunshine og Luigi's Mansion, men kan sagtens have sin charme hvis man mangler lidt platformspil. |
26/02-07 |
6/10 |
44. |
|
Teknisk gennemført platformspil, men ikke uden problemer. Især plaget af kamera-problemer, og kan blive dræbende frustrerende. Alt for meget 'kravl-op-fald-ned-og-prøv-igen' gameplay. |
11/11-06 |
6/10 |
45. |
|
Et særpræget spil for den smalle målgruppe. Rub har stor æstetisk charme og scorer mest på sin stil. Indholdet er derimod 'Game&Watch-agtigt', så det er ikke gameplay man skal kigge efter. |
06/09-06 |
6/10 |
46. |
|
Massere af stil, lir og clueless kvinder i badetøj og latex. - Svøbt rundt om et middelmådigt wrestlingspil med meget lidt variation. Ikke urimeligt dårligt, hvis det kan findes billigt. |
21/05-06 |
6/10 |
47. |
|
Mest for de yngste spillere, men et glimrende alternativ for den kondi-løse joypad-zombie, der har brug for at røre sig lidt mere. Mediet giver ikke mulighed for noget avanceret gameplay. |
01/03-06 |
6/10 |
48. |
|
Straight-forward Crash Bandicoot-klon, med en ligeså arrig and i hovedrollen. Ikke noget fantastisk gameplay, men dyrker Disney-charmen og er klart henvendt til yngre spillere. |
16/01-06 |
6/10 |
49. |
|
Suverænt førstehåndsindtryk og virkelige lækre settings. Men når den første fascination har lagt sagt, begynder missionernes monotome indhold at melde sig, og historien bliver underligt fraværende. |
04/08-05 |
6/10 |
50. |
|
FlatOut er teknisk overbevisende og en udemærket hilsen til Destruction Derby. Samtidig kan man ikke komme udenom at det er præget at markant mangel på orginalitet, og udskiller sig derved ikke. |
22/06-05 |
6/10 |