X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hjælp til DVD


Svar
fearless popcornfearless popc...Skrevet 18/04-04 11:06 
Jeg skal have mig en DVD, men har ikke forstand på hvilke mærker, kvalitet osv.

Den skal være til okay pris (højst 1000,-).

Det er ikke så vigtig om den kan afspille .mp3 osv.

Tak. :)
just plug it in.
majjohamajjohaSkrevet 18/04-04 11:20 
Bilka havde i Januar(?) er hjemmebio sæt fra United til 999,- det er ret godt. Køb du hellere det ;)
fearless popcornfearless popc...Skrevet 18/04-04 11:22 
Vi har ingen Bilka herovre *tud tud* (igen). :/
just plug it in.
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 18/04-04 13:02 
Skal der være højtalere med til Surround?
fearless popcornfearless popc...Skrevet 18/04-04 14:00 
Meget gerne. :)
just plug it in.
MrCaseMrCaseSkrevet 18/04-04 14:09 
dvd'er under 1000 kroner er sådan cirka ens.. der er ikke den store ydelses-mæssige forskel. Det der er forskellen er features'ne. Der finder bl.a nogle billig-modeller der har component-out. Og det vil man gerne have!

Så det ligger mest i features og udseende... OG det er jo smag og behag, og hvad man ellers har behov for...
Have you considered sucking less?
fearless popcornfearless popc...Skrevet 18/04-04 14:21 
Kan du ikke linke til nogle maskiner?
just plug it in.
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 18/04-04 14:26 
Kvickly har næsten altid et billigt hjemmebio-system til de 999,- :) Mener de har 5.1-dekoder...
fearless popcornfearless popc...Skrevet 18/04-04 14:31 
Vores Kvickly har det sikkert ikke, men kigger lige en af dagene.

"5.1-dekoder..." ?! Jeg har ikke en skid forstand på sådan noget. ;p
just plug it in.
DizzyDizzySkrevet 18/04-04 14:31 
Hvis du kun skal have en DVD afspiller af god kvalitet så køb en gennem laserdisken de sælger Pioneer til 999 (de er modificeret til alle koder).

Laserdiskens hjemmeside
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
fearless popcornfearless popc...Skrevet 18/04-04 14:44 
Tjaeh, måske mig der er kræsen, men jeg foretrækker sølv-DVD'er.. Dem de har i sølv, er udgået.
just plug it in.
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 18/04-04 16:26, rettet 18/04-04 16:34 
I bilka og andre steder (føtex?) kan man få et surround-set.
En United DVH5083. Der er DVD/CD/Radio og har flere indgange, både analog og digital, så man f.eks. kan få surround på sin xbox/ps2. Den har Dolby Digital og DTS dekoder, og endvidere er den udstyret med Pro Logic 2 så man også kan få surround fra sin gamecube.
Desværre er apparatet ikke af voldsom høj kvalitet, og mange gange bliver det afleveret til reperation, fordi folk ikke kan betjene det. PL2 er måske lidt svær at slå til, men det kan læres.

Jeg har tidligere udtalt at United er noget lort, og den udtalelse vil jeg ikke trække tilbage. Men med dette apparat ligger problemerne mere i fejlbetjening og sus i højtt., selv i standby, specielt i subwooferen.
De højttalere der følger med er noget hø, og skal skiftet hvis man vil have bare en smule glæde ud af det.

Da sættet koster lidt over tusind, mener jeg, har jeg selv tænkt på at købe det, indtil jeg får fat i et større apparat.

Og ja, fætteren er sølvfarvet med blåt lys i displayet :-)

EDIT: og så fandt jeg også lige et link
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
majjohamajjohaSkrevet 18/04-04 16:42 
Synes det er ret hård kritik du giver det, har sættet selv. Og er ret godt til freds med det.
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 19/04-04 00:04 
Bruger du de medfølgende højttalere?
Og har du ikke lagt mærke til sus/støj i højttalerne? Hvis ikke, så prøv at lyt godt efter!
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
AmbyAmbySkrevet 19/04-04 10:18 
Den som Dizzy linker til er meget ros.
Jeg vil anbefale at overvejer denne igen, da den skulle være det bedste i den prisklasse.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
fearless popcornfearless popc...Skrevet 15/05-04 15:33 
Fik købt en lidt dyrere, men på tilbud!

1600,- :)

Kiss DP 1500 - med 80BG HD
just plug it in.
yokanabsteryokanabsterSkrevet 16/05-04 02:32, rettet 16/05-04 02:34 
Måske lidt halv-off topic. Men, har i også set at Netto hele ugen har haf en, Denver eller også var det United (I hvert tilfælde et bambus firma) DVD optager og afspiller på tilbud til 1900 kr, er det ikke ret billigt? Eller er jeg bare langsom, husker stadig da optagerne kostede 32.000, det var tider.
soon the world will be one big computer
quaNquaNSkrevet 16/05-04 22:59 
Splinter>
Fik købt en lidt dyrere, men på tilbud!

1600,- :)

Kiss DP 1500 - med 80BG HD

Hvis det er fra en butik, kan jeg ik så få navnet på den? :)
Skal også snart have købt mig en dvd
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig