X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Factor 5 - Ikke på Xbox


Svar
OkottaOkottaSkrevet 18/04-04 00:49 
Julian Eggebrecht på et tysk forum, ang. Rogue Leader på Xbox.

En mulig PS2 udgivelse derimod..

Intet Rogue Leader på Xbox
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OkottaOkottaSkrevet 18/04-04 01:04 
Julian E skriver desuden:

"Es ist auch kein Geheimnis das wir es vorziehen, unsere Spiele exklusiv für eine Konsole zu entwicklen. Dieses Weihnachten wird sich zeigen, ob der Cube diese eine Konsole bleiben kann - ich habe da mit der Preissenkung die besten Hoffnungen.
Insofern werden wir Anfang nächsten Jahres sicher etwas klarer sehen."

Well - Cuben endte med *ikke* at blive den eksklusive konsol, så med mindre Factor 5 vil udvikle eksklusivt på PSP'en, så er der måske en mulighed for Star Wars spil på Xbox eller PS2.

Jeg tvivler dog på det, da de jo kun vil lave spil på de endnu ikke udgivede next gen konsoller - som Factor 5 har sagt.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OmenOmenSkrevet 18/04-04 12:29 
Jeg kan ikke helt se hvad alt fuoren er omkring, for Factor 5's mange Starwars spil har på det gameplay mæssige plan været noget af det sørgeliste jeg har set i nyere tid.

Hvis de havde annonceret et nyt Turrican (eller genoptaget udviklingen af Thornado) kunne der derimod have været noget betydning bag deres offentliggørelse.
Vote Ficus!
OkottaOkottaSkrevet 18/04-04 12:33 
"Mange" Star Wars spil? Rogue Leader er forrygende, men Rebel Strike er ikke ligeså godt.

Jeg tror Thornado bliver Factor 5's launch spil til PSP'en.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
ValkyrieValkyrieSkrevet 18/04-04 17:50 
Rouge Leader er næppe forygende, hvis man spillede Rouge Squadron, eller har spillet de gamle TIE-Fighter spil!
Well crucify the insincere tonight...
OkottaOkottaSkrevet 18/04-04 19:49 
Nå - men det er Rogue Leader nu stadigvæk (forrygende altså)

Tie Fighter var osse forrygende, men de to spil har jo ikke ret meget med hinanden at gøre (udover de begge foregår i Star Wars universet); Tie Fighter var mere en "space action simulator" og Rogue Leader er et rent action spil.

Begge spil er forrygende :-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig