X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Splinter Cell hjælp


Svar
KeenKeenSkrevet 13/04-04 09:59 
Jeg er kommet til 5. mission, den hvor man skal følge efter ham bossen...

nu er jeg kommet så langt at jeg skal overhøre et kodeord eller noget med en "Remote camera" men lige meget hvad jeg gør opdager de mig nr jeg skyder den afsted! hvad gør jeg???

Jeg håber at i kan hjælpe

På forhånd tak...
PlaykidPlaykidSkrevet 13/04-04 10:18 
Det lyder lidt underligt, selvom jeg skyder det lige i nakken på dem opdager de mig ikke.
Jeg er ikke sikker på hvor du er, men der hvor du burde være er foroven. Du kan kravle op ved projektørlyset, op ad et rør.
Du skal ned forenden af gangen, skyd evt. lyset i siderne. Når du når derhen, skal du kigge ned efter det sted hvor de har lejerbål.
Jeg skød min lige for foden af dem da de stod i det hjørne som er længest til venstre.

Håber det kan hjælpe.
Spiller nu: Halo 3
KeenKeenSkrevet 13/04-04 10:37 
Det er skam det sted jeg taler om men det opdager mig lige meget om jeg skyder op på vægen eller nede ved fødderne men jeg tror bare jeg bliver ved med at prøve... nu har jeg jo fundet ud af at det er det rigtige jeg har gang i så det er jo bare med at prøve lidt flere gange... tak for hjælpen
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/04-04 10:46 
Hvis du skal overhøre noget skal du bruge den der hedder "laser mic". Der vil også være meget tydelig firkant om den person du skal aflytte.
Spiller nu: Phantasy Star IV
PlaykidPlaykidSkrevet 13/04-04 11:32 
Jeg brugte Spycam.
Spiller nu: Halo 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/04-04 11:33 
OK. Det kender jeg ikke endnu. Jeg regnede bare med at når Ken sagde "overhøre", så skulle man lytte...
Spiller nu: Phantasy Star IV
PlaykidPlaykidSkrevet 13/04-04 11:34 
Det skulle man også:)
Spiller nu: Halo 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/04-04 11:47 
Eh...? ok. Så man skal begge dele?
Spiller nu: Phantasy Star IV
PlaykidPlaykidSkrevet 13/04-04 11:59 
Jeg brugte Spycamet til at overhøre/lytte til samtalen.
Spiller nu: Halo 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/04-04 12:07 
Jammen spycam? Det lyder da som et kamera.
Spiller nu: Phantasy Star IV
PlaykidPlaykidSkrevet 13/04-04 13:00 
Med mindre jeg husker forkert altså.
Men jeg er ret sikker på man kunne bruge det til at overhøre deres samtaler.
Spiller nu: Halo 3
KeenKeenSkrevet 13/04-04 14:03 
man skal bruge sit spy cam i den her mission der er faktisk heller ingen alternativer imellen de medbragte ting
KeenKeenSkrevet 13/04-04 14:04 
Konsolkongen>
Hvis du skal overhøre noget skal du bruge den der hedder "laser mic". Der vil også være meget tydelig firkant om den person du skal aflytte.

den har man ikke med i 5. mission
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig