X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Future Cops (a.k.a. Street Fighter)


Svar
WehnerWehnerSkrevet 09/04-04 17:21 
Alle kender Street Fighter the Movie med Van Damme og Kylie.

De fleste har vel efterhånden også set Street Fighter the Animated Movie (eller hvad den præcis hedder - det er mangaudgaven jeg mener).

I Hong Kong-filmen City Hunter falder Jackie Chan ind i et SF2-kabinet, og der kommer en fed, fed scene, hvor alle karaktererne slås med special moves og det hele mens spillets musik kører i baggrunden. Sådan husker jeg det i hvert fald.

Men i går så 3/4 af den berygtede Aalborg-bande ;p hvad må betegnes som den absolut længst ude Street Fighter-film ever! Den hedder Future Cops og er ikke officiel, så Honda hedder Toyota, Ken hedder Kent osv. Det er en meget, meget mærkelig film. Er der andre, der har set den?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dRxLdRxLSkrevet 09/04-04 17:27 
Nej desværre, men jeg har lige set den mildest talt elendige og "har ikke noget med spillet at gøre" Double Dragon: The Movie.

Hvordan kan man fremtrylle "Future Cops" til sin afspiller?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HyakotakeHyakotakeSkrevet 09/04-04 18:37 
Den kan "trylles frem" til rimelige penge (og med fin service) hos http://shop.hkdvdstore.com/product_info.php?products_id=123 (Min disc var shrink-wrapped, men havde alligevel masser af overfladiske ridser og noget, der ligner disc rot i kanten. Filmen afspillede dog heldigvis uden problemer alligevel).

Men!

Punkt 1: Den er LANGT ude!!! Selv hvis du er vant til Hong Kong slapstick Jackie Chan fjollerier taber du nok næse og mund over den grad af lamhed, som de disker op med her.

Punkt 2: Ching Siu Tung er action choreographer (som jo er et plus) men hans talent bliver ikke udnyttet, da mange af scenerne er fyldt med "special moves", som enten består af under-middel CGI-effekter eller noget tosset snoretræk-med-100-frames-per-sekund-effekt.

Punkt 3: Nok er der mange paralleller til Street Fighter (karaktererne med ændrede navne, men de er nemme at genkende), men handlingen har ellers så godt som INTET med spillet at gøre.

Bottom line er nok, at man skal være yderst interesseret i at se alt, hvad der har med SF at gøre for at punge ud for denne film.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig