X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Fifa 2004


Svar
UriurUriurSkrevet 08/04-04 19:57 
Var jeg den eneste som blev lidt skuffet da jeg havde gennemført en liga med Chelsea, og så så en utrolig kort animations ting efter den sidste kamp. Altså, hvad er der blevet af æresrunden og premie overrakkelsen? Det eneste spil som jeg har lidt at sammenligne med er ESPN NFL 2K4, som man godt kan argumentere for er lidt i samme kategori. Der er jo masser af lækre sekvenser hvor man ser spillerne komme ind på banen og den salgs (især Super Bowl). Det hele i Fifa virker som sådan noget forhastet noget. Det er en af de ting som jeg synes er med til at skabe god stemning, ærgeligt at det ikke er med.

Og hvorfor kan man ikke vælge hvilket stadion man vil have som hjemmebane når man spiller en liga (eller andre turneringer)? Det er et stadion som minder meget om Aalborg Stadion, men når jeg vælger en liga, så skal jeg absolut spille på det kæmpe ovale stadion med plads til 60.000! Derfor har jeg kun spillet venskabskampe med holdene fra SAS-ligaen, der kan man jo godt vælge stadion.
TKTKSkrevet 08/04-04 21:34 
Det med stadionet er jo fordi at fx. Real madrid spiller jo hjemme på Santiago bernabeau, og så er det jo et rimelig klart og oplagt valg at det er der man spiller sine hjemmebane kampe i en sæson...!?!

Jeg sys dog også at det er super ærgeligt at der er ikke sker noget efter man har vundet en sæson eller er "promoted" i carrier... suurt...!
UriurUriurSkrevet 09/04-04 17:05 
ThomasS>
Det med stadionet er jo fordi at fx. Real madrid spiller jo hjemme på Santiago bernabeau, og så er det jo et rimelig klart og oplagt valg at det er der man spiller sine hjemmebane kampe i en sæson...!?!

Nu har AaB jo ikke deres hjemmebane med i spillet, det er blot valgt en standard. Derfor kunne man jo godt lave det sådan at man selv kunne vælge. Det ligner jo ikke AaB-stadion. Selvfølgelig har Real Madrid deres rigtige hjemmebane, det synes jeg heller ikke der er noget mærkeligt i at man ikke kan ændre, dog kan jeg ikke se at den mulighed skulle kunne skade noget.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig