X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Rainbow Six 3: Black Arrow


Svar
jaesjaesSkrevet 07/04-04 23:17 
Jeg er ret træt af traditionelle militære FPS´er, derfor blev jeg noget overrasket, da jeg læste, at en ny feature i det næste RS3 bliver en lobby, hvor man med ens team mates kan lægge taktikker - en feature jeg har savnet siden første gang jeg prøvede CS :)
Det er da smukt :)
- men forhåbentlig bliver der taget forholdsregler, så det ikke ender i ét stort skænderi.

Fra pressemeddelelsen:

"Key Features

New Single Player Campaign: Complete diversified and challenging objectives, use new weapons and equipment, and enjoy beautiful Mediterranean and Eastern European level environments.

Improved, Smarter AI Terrorists: Watch the bad guys call for backup when they are out-numbered or use hostages as human shields.

New Objective-Based Game Modes:
o Capture the Point: Teams battle to capture and hold designated points on the map.
o Capture the Flag: Teams must race to the center to take possession of a specific item, and defend it as they carry it back to their compound.

Black Arrow will be the one of the first game to offer the new Xbox Live features:
o User-created tournaments;
o Messenging;
o Clan statistics.

New Tactics for Online Multiplayer: Enter Black Arrow's new, private team lobbies and use a planning interface to develop strategies before online matches begin."

Screens m.m.
ValkyrieValkyrieSkrevet 08/04-04 02:57, rettet 08/04-04 02:58 
Intressant. Så det er en slags remake af Atena Sword? Eller hvad PC expansion hed?
Well crucify the insincere tonight...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig