X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Saturn Model 1 eller 2?


Svar
ReinholdJJReinholdJJSkrevet 07/04-04 22:07 
Hvordan finder jeg ud af om jeg har en Sega Saturn Model 1 eller model 2 ??
"If Microsoft is the solution, I want my problem back." ;-)
NaieraNaieraSkrevet 07/04-04 22:13 
Runde knapper = model 2.

Ovale knapper = model 1.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WehnerWehnerSkrevet 07/04-04 22:30 
Er der nogen forskel på de to versioner?

(Ud over knapperne altså)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
NaieraNaieraSkrevet 07/04-04 22:36 
Designet er lidt pænere, på model 1. Model 2 er nemmere at modificere.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WehnerWehnerSkrevet 07/04-04 22:39 
Takker. Min er model to.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ReinholdJJReinholdJJSkrevet 08/04-04 00:40 
okay..

Mange Tak for hjælpen! :D
"If Microsoft is the solution, I want my problem back." ;-)
WehnerWehnerSkrevet 08/04-04 12:46 
Apropos modificering kom jeg lige til at tænke på:

Jeg købte min Saturn brugt, mens jeg boede i London og måtte have den lidt i ned i pris, fordi det viste sig, at det ene spil, der medfulgte, var en kopi - og det havde der ikke stået noget om i annoncen.

Jeg undersøgte selvfølgelig af nysgerrighed, at maskinen kunne køre det kopien. Det kunne den godt. Jeg har ikke brugt maskinen så meget, og ved meget lidt om Saturn i det hele taget, men jeg må jo nærmest konkludere, at enten er den modificeret, eller også kan man frit kopiere spil.

Så har jeg en modificeret Saturn? Og betyder det, at den også vil kunne afspille NTSC-spil (hvilket er det, jeg lidt håber)? Eller kunne SEGA bare ikke overskue at kopibeskytte deres maskine? Eller var det kopispillet, der var cracket? Eller...?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
NaieraNaieraSkrevet 08/04-04 12:53 
Der er en chip installeret i maskinen. Du kan ikke køre NTSC-spil, ikke engang kopierede NTSC-spil.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig