X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

ESPN NFL hjælp


Svar
UriurUriurSkrevet 03/04-04 11:07 
Er der ikke en som kan give nogle gode råd til hvordan man vælger den rigtige forsvarsformation i ESPN NFL 2K4? Jeg har længe spillet på Allpro og det går meget godt, men når jeg vælger legend så har jeg meget svært ved at stoppe modstanderens angreb.
Så vil jeg også lige spørge om hvad man skal opnå for at få unlocked Paperfootball i The Crib?
Ellers et kanont fedt sportsspil, det fedeste jeg nogensinde har spillet.
DommergaardDommergaardSkrevet 03/04-04 11:30 
Jeg har oxo dette spil og det er helt vildt fedt! Hmm... når de er langt væk fra deres 1. Down. så bruger jeg bare "2 man"-formation, hvor der er et par stykker til at dække bag ved, og et par der stormer.

Når de er ved 2. og 3. stormer jeg dem bare...

RIGTIG nice spil! ;)
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 03/04-04 12:25, rettet 03/04-04 12:48 
Among>
Så vil jeg også lige spørge om hvad man skal opnå for at få unlocked Paperfootball i The Crib?

Jeg er ikke sikker, men jeg mener bare du skal vinde en enkelt kamp i First-Person Football. Ellers kan jeg ihvertfald ikke huske hvad jeg selv gjorde.
Anyway, Paperfootball er ikke engang specielt sjovt IMO, så er Air Hockey da alligevel bedre. Men overordnet set vil jeg da helt sikkert give jer ret i, at ESPN NFL er et fantastisk sportsspil.

Hvor meget har i forresten unlock'et af jeres Crib? Jeg ligger på 55%.
(...)
DommergaardDommergaardSkrevet 03/04-04 15:31 
Har ikke rigtig spillet så meget Career på det sidste, har udelukkende spillet mod vennerne...
UriurUriurSkrevet 04/04-04 10:48 
Fox McCloud>

Jeg er ikke sikker, men jeg mener bare du skal vinde en enkelt kamp i First-Person Football. Ellers kan jeg ihvertfald ikke huske hvad jeg selv gjorde.
Anyway, Paperfootball er ikke engang specielt sjovt IMO, så er Air Hockey da alligevel bedre. Men overordnet set vil jeg da helt sikkert give jer ret i, at ESPN NFL er et fantastisk sportsspil.

Hvor meget har i forresten unlock'et af jeres Crib? Jeg ligger på 55%.


Nå.. jeg havde aldrig spillet en kamp i First Person View færdig, det synes jeg ikke er så underholdende.

Jeg er på 60 % i The Crib. Det er ikke fordi jeg går efter at unlocke ting, jeg tar det bare som det kommer. Det er jo næsten umuligt i en kamp at gå efter "return a fumble for a touchdown". Det sker bare tilfældigt.
Jeg kan huske første gang det lykkedes mig at lave en "return a fumble for a touchdown", efterfølgende skulle det andet hold til at challenge den, så jeg fik den ikke alligevel, da var jeg sur. Men nu har jeg den i hvert fald :-)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig