X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gode PC tilbud?


Svar
FourDFourDSkrevet 29/03-04 09:25 
Overvejer at købe en ny computer, men er i tvivl om hvilken jeg skal købe.
Nogen som kan anbefale et/en mærke/tilbud/side?
Computeren skal (selvfølgelig) have et godt grafik kort, og den skal kunne tage de nyeste spil.

På forhånd tak.
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
tastasSkrevet 29/03-04 09:32 
Hej.

Jeg vil tage et kig ind på www.t-data.dk.
De har nogle kraftige maskiner til særdeles rimelige priser.
Jf. evt. "Spille-PC 3 -> 800 FSB" modellerne. Grafikkortet er ikke det stærkeste, men kan kører det meste nu. Her ville det være smart at beholde det, og så skifte det ud når Doom3 eller lignende kommer på markedet.

t-data
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
FourDFourDSkrevet 29/03-04 09:34, rettet 29/03-04 09:38 
Tusind tak Tas :)
Det er ser også aldeles rimeligt ud ;)

Men er de computere overhovedet lavet til andet end spil, og kan jeg for eks. lave lektier på den?
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
SolaegSolaegSkrevet 29/03-04 14:31, rettet 29/03-04 14:33 
Hehe, det burde nu ikke at være noget problem. Du skulle nok være meget uheldig, hvis du købte en pc, hvor man ikke ville kunne lave hjemmearbejde ordentligt. Det gælder vel bare om at have de rigtige programmer.

Du kan vel ikke uddybe lidt; hvor mange ram, hvilken pris, og hvad du mest lægger vægt på.

Edit: Du kan også se priser på www.computerland.dk samt www.foenikscomputer.dk (de har ofte lidt billigere end Computerland, men det er nemmest at søge på www.edbpriser.dk for at sammenligne).
fearless popcornfearless popc...Skrevet 29/03-04 14:44 
Har kigget lidt på EDBpriser.dk

Der er jo et hav et Processor's, men hvilke er gode, og gode til hans's behov? = mine. ;p
just plug it in.
FourDFourDSkrevet 29/03-04 14:47 
Kigger lidt på den her:
Spille PC 4 Pentium 4 2800 / 800 FSB Low Noise

Midi Tower
800 MHz Bus hastighed
80GB Silent fluid Harddisk
52X CD-drev
512MB DDR PC3200
GeForce FX5600 256MB TV-OUT
5.1 kanals surround lyd
USB 2.0 i front (2 stk)
Lyd Ind/ud i front

Pris: 4.095,00 DKK
(sounds fair, doesnt it? :D)
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
FourDFourDSkrevet 30/03-04 14:21, rettet 30/03-04 14:22 
*BuMp*
Er den computer der, god?
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig