X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

x-box live (øhh.. hvordan)


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 21/03-04 20:36 
Jeg kender intet til x-box live, men har overvejet at købe en x-box i en sen fremtid, så jeg har lige et par spørgsmål.

Hvad koster x-box live om måneden, og kan man så bare spille alle online spil frit som det passer en, så længe man betaler for live. Eller skal man også betale ekstra for hvert spil man vil spille online?

-Darknon
For The Love Of The Game
KeenKeenSkrevet 21/03-04 20:39, rettet 21/03-04 20:39 
Det koster en 500 kroner om året men du kan også lave det om til månedsbasis men det kan jeg ikke lige huske hvad koster...

Og ja du kan spille alle spil frit som det passer dig
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 21/03-04 20:42 
59kr pr. mdr.
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 21/03-04 21:07 
Gælder det også Phantasy Star Online? Synes jeg har hørt, at man skal betale på månedlig basis for at spille det?
KeenKeenSkrevet 21/03-04 21:12, rettet 21/03-04 21:12 
Det skal jeg ikke kunne sige, jeg ved kun at man skal have live lige meget om du spiller single- eller multiplayerdelen
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 21/03-04 21:20, rettet 21/03-04 21:20 
PSO er som det eneste spil på live noget at man skal betale abb. for at spille online.
men da spillet ikke officielt er kommet til Danevang endnu.
er der problemer med at spille det online hvis du har logget din Xbox til en dansk server (den gang du satte dit live op i sin tid)
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
CutzCutzSkrevet 31/03-04 23:25 
lige for tiden kan du købe 1 års live + headset i EBgames, for sølle 350kr.
når det år er gået køber du bare et til, skraber feltet, taster det ind som året før, og kører endnu et år på det samme gamertag, naturligvis.
overvej forresten at opret dig som boede du i england, da det ikke er alle downloads der kommer på den danske server(fx. secret weapon over normandy)
og nogle spil kan du slet ikke spille over den danske live-server( fx. phantasy star-online)
du skal bare skrive en engelsk postnr (zipcode) resten som du ellers ville. (og så i starten vælge UK istedet for denmark som dit land)
:-)
Danny SallingDanny SallingSkrevet 01/04-04 01:59 
Det er da egentlig utrolig dårligt at man ikke kan downloade alt content bare fordi man bor i DK, det er sku da for lamt af dem..... :-(
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig