X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

3?


Svar
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 19/03-04 21:48, rettet 19/03-04 21:49 
nogen der har anskaffet sig en mobil fra 3? har lidt svært ved gennemskue det - overvejer lidt mulighederne. at priserne er faldet så drastisk på så kort tid er vel ikke noget godt tegn for hvordan det går for firmaet. det er dog alligevel imponerende med mobilt internet, kameraer etc. nogen der har investeret i en af telefonerne der kan evt. kan evaluere? pros vs. cons?
på forhånd tak.

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
enfenenfenSkrevet 19/03-04 23:08, rettet 19/03-04 23:09 
Hop ind på www.mobildebat.dk - Der står en masse om 3.
What is the Matrix?
dchangdchangSkrevet 20/03-04 00:55 
Det er ihvertfald ret usandsynligt at de dropper det hele, efter at have brugt 8 mia. Jeg tror de billige priser er til for at skaffe flere kunder (ligesom mig selv), og for at bane vejen for nye telefoner.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 20/03-04 10:39 
dchang - hvordan er dit først indtryk af telefonen? hvordan fungerer fx. sms når der nu ikke er taster? og hvordan med størrelsen af telefonen? er den meget voldsom?

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
dchangdchangSkrevet 20/03-04 12:37 
Sms fungerer ved hjælp af pennen. Men det skal man lige vænne sig til. Men det er ihvertfald ikke en telefon man skal have hvis man sender mange sms'er. Man skal bruge pennen til alt, og kan man ikke lide en pen så skal man ikke tage den. For man kan ikke ret meget uden.

Størrelsen er til at overleve når man tager i betragtning af hvor stor (og flot) skærmen er. Men den er stor, og det kan man osse forvente lidt når det er en telefon/PDA.

Til dem der overvejer et køb kan jeg da sige at man max. kommer til at tabe de 99 kr man har givet for telefonen, for abonnementet (jeg har det til 150 i måneden) har 150 minutters taletid inkluderet. Desuden er deres portal med nyheder, musikvideoer, ringetoner, temaer osv gratis de første 3 mdr. Plus at der er voldmeget tilbehør med. 2 ladere, 32MB SD-kort, 2 batterier, taske, en cradle til fonen og headset. Så det er sgu et kup! :-)

Men det er en yderst funktionel telefon. Der skulle komme en software-opdatering til april der gør den i stand til at understøtte bluetooth og infarød. Så bliver den hård.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 21/03-04 19:52 
jeg kunne selvfølgelig ikke lade være...99kr for en rigtig lækker mobil/pda kunne jeg ikke sige nej til, og jeg har da bestemt heller ikke fortrudt mit køb. at jeg så et par minutter efter købet fandt ud af at jeg kunne have fået samme mobil for 1kr i fona var selvfølgelig lidt bittert, men det går. der skal herfra lyde en opfordring til alle med bare lidt interesse at checke mobilen ud, for til den pris kan det altså på ingen måde gå galt!

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig