X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Fill me in...


Svar
CoreCoreSkrevet 19/03-04 20:55 
OK, jeg skal ha' en X-box, men er der ikke nogle af alle jer flinke og bedrevidende mennesker herinde, der gider at skære ud i pap for mig hvad alt det her version 1.2, 1.3, 1.4, går ud på ?
Jeg kan jo sagtens regne ud at det er hvor "nye" de er, men hvad er forskellen, jeg har set både her og på andre forums at der tilyneladende er forskel på harddiske, grafikkort og drev, men har det nogen betydning ? Og hvis ja, hvilken en af dem skal jeg så tage ? Og hvordan ser jeg forskel, står det sammen med serienummeret på kassen eller hvad ? Håber at der er nogen der kan/gider at hjælpe...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 19/03-04 21:43 
De spørgsmål er kun aktuel hvis du tænker på at smide chip i.

forskellen på de forskellige versioner er kun nogle delene er udskiftet til andre producenter.
Xbox'en bliver værken bedre eller dårligerer med de forskellige versioner.

Det siges at de versioner med Thomson dvd drev er dårlige.
men der skal man lige tænke på at det er kun dem som brokker sig over man hører.
man hører jo ikke fra de tusinde andre xbox ejer som siger at deres Thomson drev virker . (jeg har eks. den første version med thomson og den har virket helt fint i de over 2 år jeg har haft Xbox)
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
WehnerWehnerSkrevet 19/03-04 21:50 
Det er ikke korrekt. Jeg er ikke ekspert, men f.eks så larmer blæseren i en version 1.0 mere end i de næste. KTC kender helt sikkert alle forskellene, men han er til træf denne weekend.

Koluda må også kende forskellene. Tror muligvis han har noget oppe på www.koluda.com om det.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
CoreCoreSkrevet 19/03-04 21:53 
Lige en anden ting, cd-drevet er det en skuffe i fronten eller et låg i toppen (á la PS1) ?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HardballerHardballerSkrevet 19/03-04 22:16 
En "skuffe" ligesom på en DVD afspiller..
CoreCoreSkrevet 19/03-04 23:31 
OK, hvordan ser man forskel på de forskellige versioner når man står med kassen ?

Og hvad er det her rod med at der er forskellige controllere i dem ?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HardballerHardballerSkrevet 19/03-04 23:41 
Min version stod på kassen..
KoludaKoludaSkrevet 19/03-04 23:51, rettet 19/03-04 23:53 
Du kan se de forskellige versioner ud fra serienummert og evt. dato som står på kassen.

Du kan se alle versioner på min side.
http://www.koluda.com/

Alle Xboxé v1.2 eller nyere er med Controller S, da den gamle er udgået.

Hvis du køber den nye bundle får du en v1.4 Xbox med Samsung som er det bedste drev af dem.
CoreCoreSkrevet 20/03-04 00:03 
sorry, der tabte jeg tråden. Jeg kan se de forskellige inde på siden selvfølgelig, men du siger bundle ? Den jeg skal ha' er den med Midtown Madness 3 & Halo, har det noget med det at gøre eller mener du bare "pakken" ?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig