X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Useriøse spilpriser


Svar
rapsacrapsacSkrevet 18/03-04 18:53 
Jeg tænkte at jeg vil starte et lille sideemne op til emnet "aktuelle spiltilbud".

lægger selv hårdt ud med. Zelda: Collectors Edition for 499 i elgiganten på nørrebrogade.

Der er tale om den version hvorpå der klart og tydeligt står Not For Resale, og som elgiganten på Fields selv har stået og delt ud gratis (og Nintendo.dk selv kræver 99,- for).

Dette emne er altså til for at oplyse om hvor de er ekstra dyre end så mange steder. Håber i vil være med til at advare.
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
DarkenDarkenSkrevet 18/03-04 19:01 
det der var tæt på at vælte mig ned af stolen.... hvad tænker de dog på?
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
KeenKeenSkrevet 18/03-04 19:06, rettet 18/03-04 19:09 
Så synes jeg at jeg vil nævne samtlige spil der kan fåes i alm. danske buttikker (såsom merlin og fona)... det er jo nogle utrolig høje priser i forhold til andre steder...

men ellers vil jeg gerne nævne Morrowind til Xbox hos merlin og fona inden GoTY udkom. 549.95 til 599.95 kroner det er da vildt!!!
fearless popcornfearless popc...Skrevet 18/03-04 19:23 
Fantask.dk >

Billy Hatcher and the Giant Egg - 569,00,-
Hitman 2 - Silent Assassin - 549,00,-
Splinter Cell - 529,00,-

o_O

(Evt. næsten alle Fantask priser på spil.)
just plug it in.
ComradeComradeSkrevet 18/03-04 19:52, rettet 18/03-04 19:52 
Merlin har typisk nogle meget uopdaterede priser. Man kan finde relativt nye spil til gode priser, mens man kan finde et launch spil til det dobbelte.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
dchangdchangSkrevet 18/03-04 19:58 
rapsac>
lægger selv hårdt ud med. Zelda: Collectors Edition for 499 i elgiganten på nørrebrogade.

Der er tale om den version hvorpå der klart og tydeligt står Not For Resale, og som elgiganten på Fields selv har stået og delt ud gratis (og Nintendo.dk selv kræver 99,- for).



Jeg ville skrive en mail til Bergsala og fortælle dem om det. Det er svineri.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
MarcusMarcusSkrevet 18/03-04 20:02 
En GameCube kostede 2000 i Skagen de fleste steder mens den kostede 500 i Bruuns Galleri, Århus.
RaGeRaGeSkrevet 18/03-04 20:46 
599,- for Serious Sam (Xbox) i Merlin.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig