X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

hjælp det haster !


Svar
zAcuzAcuSkrevet 26/02-04 21:35, rettet 26/02-04 21:36 
jeg sidder og lave et projekt, om en artikel... jeg skal have et meget hurtig diagram, fordi jeg har en deadline i morgen !

spørgsmålet er :

Der findes mange sportsspil til computer, playstation2, Gamecube osv. Spillene laves så realistiske som muligt. Spørgsmålet er bare, hvad er formålet?

Er de såkaldte Fifa spil, til for dem som har en drøm om det professionelle fodbold liv, men som ikke har evnen til at spille det fysisk.
Eller er det dem som spiller fodbold, som er vilde med at side at kombinere sit ultimative hold og spille de helt store finale runde i VM, eller lærer de sidste nye tricks?

hvis i kender et diagram over det eller kan sige jeres mening, inde for de næste par timer vil i rede mig !!

på forhånd tak !

-Andreas
quadquadSkrevet 26/02-04 21:38 
Hvordan er det lige du vil have sådan et diagram skal være? Helt sikker på du forstår hvad et diagram er?

Diagram over svar om arcade-fodbold spil?
zAcuzAcuSkrevet 26/02-04 21:39 
ja et diagram der viser om det er nørder eller real fodboldspillere som spiller det !
quadquadSkrevet 26/02-04 21:41 
Nørder der med respekt for sig selv spiller Fifa? ;)
zAcuzAcuSkrevet 26/02-04 21:42 
hvad siger du ? spille du sports spil på nogen af dine konsoler?
CalleCalleSkrevet 26/02-04 21:49 
Jeg spiller nfl, og til tider fodbold og basket.
zAcuzAcuSkrevet 26/02-04 21:52 
hmm... ja.. too late, jeg skulle ha´ lavet tråden i morgens og så kunne alle svarer hen af dagen... ! mange tak begge to !

tråden her må gerne lukkes og slettes !
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig