X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

1 års Live Abb.


Svar
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 23/02-04 15:39 
VDK GBP 39,99 -448,67

Næsten 450 kr for 12 mdr
Det er hvad Microsoft har trukket fra min konto
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
RitesRitesSkrevet 23/02-04 15:40 
Ja... Hvor meget har Mythic trukket?
» a winner is you «
APHAPHSkrevet 23/02-04 15:42 
De burde da ikke allerede opkræve penge, da det først er om tre uger at ens abonement udløber, hvis man har registreret sig som uk beta tester?!
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 23/02-04 15:43 
Jeg er ikke UK beta tester,
fik det importeret fra Canada.

Mythic... tjaee ... ?? :P
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 23/02-04 15:45 
I øvrigt var det ikke for at brokke mig, at jeg postede det.

Det var blot for dem, der undrede sig, hvad det præcis ville koste.
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
APHAPHSkrevet 23/02-04 15:46 
cosmos_dk>
Jeg er ikke UK beta tester,
fik det importeret fra Canada.

Men du registrerede dig som englænder?
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 23/02-04 15:47 
jeps
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 23/02-04 15:48 
Fik jo oxo denne mail d. 18. Jan:

Immediate action required! Please read this entire notice carefully.

Dear Customer,

Your subscription to Xbox Live Service (12 mths, GB) is scheduled to be automatically renewed to Yearly subscription to XBOX Live on 18 February 2004. Here is a description of the service:

We're glad that you've chosen to challenge your friends in the ultimate high-speed gaming arena, with access to downloads, tournaments, and exclusive features like your unique Gamertag and Friends List across every game. Your subscription to Xbox Live(TM) covers 12 months of Xbox Live(TM) service for GBP39.99, VAT Included. Unless you cancel your subscription before the end of the 12 months, your subscription will automatically renew to a monthly subscription, and you will be billed GBP4.99 per month VAT Included until you cancel it. If you need to cancel your subscription for any reason, please see www.xbox.com/live/accounts.

Please take this opportunity to confirm that your account and payment information is up to date. To view and update your account and payment information or to contact Microsoft Customer Support, go to https://billing.microsoft.com. If you are an XboxTM Live subscriber please go to the Xbox Dashboard, select Xbox Live, Account Management, and update your billing information.

If you wish to cancel this renewal, you must do so before the renewal date shown above. To cancel, go to https://billing.microsoft.com, click Get help with billing, and then click Cancellation Information.

Thank you for using Microsoft Online Services!

Microsoft Customer Support


--------------------------------------------------------------------------------
Note: Please do not respond to this message. To receive notifications at a different e-mail address, sign in to your account at https://billing.microsoft.com and update your contact information. If you are an Xbox Live subscriber please go to http://www.xbox.com/support to contact Customer Support.
Form: 12
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
APHAPHSkrevet 23/02-04 15:49, rettet 23/02-04 15:50 
Så opfatter LIVE dig også som beta tester, og dit abonement burde udløbe 14/3-04
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
quadquadSkrevet 23/02-04 15:58 
"Your subscription to Xbox Live Service (12 mths, GB) is scheduled to be automatically renewed to Yearly subscription to XBOX Live on 18 February 2004"

Så underligt er det vel heller ikke at de allerede fornyer abbonementet så.
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 23/02-04 15:58 
næh,

et år er vel et år :)
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 23/02-04 16:48 
Har lige et spg. til Live:

SKAL man ha' Visa-kort for at bruge det? Kan man ikke nøjes med et nyt Live-sæt hvert år?
NaieraNaieraSkrevet 23/02-04 16:51 
Som svaret på utallige gange før: Nej.

Du skal jo bruge dit Visa-kort når du aktiverer abonnementet...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
StriferStriferSkrevet 23/02-04 16:58 
Tror I De brokker sig over, hvis man nu kom til at skrive sit Electron kort's oplysninger istedet for et rigtigt Visa kort? ....:)
XBL Gamertag: ZeNtiX
quadquadSkrevet 23/02-04 17:25 
Ja, det virker selvfølgelig ikke.
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 23/02-04 17:52 
Du kan sagtens bruge dit visa electron kort.
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
quadquadSkrevet 23/02-04 18:01 
Det kunne jeg sagtens ikke.
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 23/02-04 20:03 
er du sikker på at du har tastet de rigtige oplsyninger?

for jeg kender 3 som bruger visa electron på Xbox Live
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
quadquadSkrevet 23/02-04 20:07 
Prøvede både da jeg første og anden gang fik XBL.

Kunne være jeg skulle tjekke om mit Visa Electron er blevet spærret..
MrCaseMrCaseSkrevet 24/02-04 18:36 
hvaaa... er der nogen der har tjekket det der med at man kan købe et nyt live-kit og så banke koden ind og så fortsætte sit eget abonnement på den måde?

Det ville jo være et trix, da de kan købes for 400kr, og så får man et extra head-set med...
Have you considered sucking less?
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 24/02-04 19:20 
vej ikke helt om jeg forstår hvad du skriver...
men ja du kan godt købe et nyt live kit og skrive den kode ind og forsætte med dit "gamle" gamertag.
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
PoulPoulSkrevet 24/02-04 20:46 
Så blev beløbet også trukket fra min konto.

Lidt off-topic, men hvorfor kan man egentlig ikke se inde på sin Netbank hvem det er som har trukket pengene, når det er fra udlandet? Synes tit der bare står "VDK GBP...". Kan være lidt svært at holde styr på, hvis man har flere udenlandske handler igang...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig