X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Crazy Taxi 3 - sound bug


Svar
OkottaOkottaSkrevet 19/02-04 12:54, rettet 19/02-04 12:57 
Er det lykkedes for nogen, at få en version af Crazy Taxi 3, som slet ikke indeholdt den lyd fejl, hvor flere af passagerenes stemmer kun indeholdt irriterende støj?

Jeg har været igennem 3 stk's nu, og alle kopier har haft problemet. Har opdaget, at det er PAL kopier som har problemet - nogle i mere grad end andre, ser det ud til. Den version jeg har nu, er ikke så slem som den forrige, men det er stadig irriterende.

Mailede Infogrames sidste år, men de gad aldrig svare tilbage.

Nå, men EB Games bytter og giver pengene retur.

EDIT: Fandt denne diskussion - alle PAL kopier har fejlen, og spillet blev trukket tilbage.

Crazy Taxi 3 sound bug
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OkottaOkottaSkrevet 20/02-04 13:45 
Har snakket med Atari / Infogrames i dag, og der ER faktisk udgivet PAL udgaver af spillet, hvor fejlen er rettet i.

I England kan man returnere sin fejlbehæftede version til Infogrames, og få den ombyttet til en uden fejl - har kendskab til folk som har gjort dette, og fået en udgave uden fejl.

Jeg må i EB og få dem til at ta' den hjem til mig - jeg vil sgu' ha' det spil.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/02-04 14:02 
Hvordan udskiller CT3 sig fra CT & CT2?. Og bliver det ligså hurtigt ensformigt og trivielt?
Spiller nu: Phantasy Star IV
RJKRJKSkrevet 20/02-04 14:38 
Udskiller det sig...? ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
fumfumSkrevet 20/02-04 14:42 
Crazy taxi er sjovt. Både 1 to og tre. I begyndelsen spiller du det meget. Efterhånden står det bare på hylden, og hver gang du bladrer forbi det, bliver du enig med dig selv om at det er sjovt, og bladrer videre.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig