X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Secret Weapons Over Normandy


Svar
UriurUriurSkrevet 17/02-04 17:35 
Nogen som kan fortælle mig lidt om dette spil? Er der meget simulation over det, eller er det mest arcade?
OkottaOkottaSkrevet 17/02-04 17:38 
Det er et fremragende spil - det er mest arcade; Der er ikke hulens meget simulation over det.

Der er meget action i spillet, og det er fedt at spille.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
UriurUriurSkrevet 17/02-04 17:44 
Sådan en funktion som at skulle lande sine fly, indeholder det det? Det er nemlig lige en lille (men vigtig) detalje som Crimson Skies mangler.
OkottaOkottaSkrevet 17/02-04 18:33 
Jeps - man kan godt lande sine fly i spillet, men man kan osse springe landingen over, hvis man ønsker det.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
PlaykidPlaykidSkrevet 17/02-04 20:02 
Lidt ala Ace Combat 04?
Spiller nu: Halo 3
OkottaOkottaSkrevet 18/02-04 10:20 
Jeg kan ikke helt huske AC 04, men hvis man osse ku' springe landingen over, og få flyet til selv at lande, så er det noget lignende :-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
dRxLdRxLSkrevet 18/02-04 13:39 
Grafikken er grim og PS2 agtig. Dårlige texturer med for få farver.
Totalt urealistisk aerodynamik, flyene kan vende på en 5øre og bærer tilsyneladende ingen inerti.

Endelig indebærer "historen" en del historieforfalskning der også har irriteret mig.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
OkottaOkottaSkrevet 18/02-04 13:57 
Grafikken er pænere, på Xbox udgaven, end på PS2 udgaven. Texturene er ikke blandt verdens allerbedste, men er dog pæne (specielt flyene), og grunden til paletten ikke ligefrem sprudler af farver, må nærmere være fordi udviklerne har valgt et lidt mere realistisk look til spillet - WW II krigsfly var ikke ligefrem spækket med utallige farvekombinationer.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
dRxLdRxLSkrevet 18/02-04 14:01 
mht. farverne så kunne de jo i det mindste have lavet omgivelserne lidt mere "friske" at flyve i, det er sq en gråtist udgave af junglen de har fået stykket sammen. Desuden er det fuldstændige fravære af xbox special effekter (som f.eks. brug af pixel shaders til at tegne vand på en mere levende/naturtro måde) under al kritik.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
OkottaOkottaSkrevet 18/02-04 14:06 
Mht. fraværet af special effects, så er vi enige, men det kommer sig nok af, at spillet er en PS2 port, som ovenikøbet er lavet på Renderware = Der er ikke tappet særligt meget ind i Xbox'ens kræfter.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig