X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Live Hardware


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 16/02-04 22:04 
Hvilken router kan anbefales herinde fra? Jeg har ikke mange krav udover at den skal være trådløs og ikke koste en bondegård. Nu når vi snakker trådløs, så skal der vel også sidde en slags modtager i måsen på boksen?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
enfenenfenSkrevet 16/02-04 23:10, rettet 16/02-04 23:11 
Hvis du vil køre Xbox'en trådløst igennem et netværk, så skal du tilslutte Xbox'en til et accesspoint og bridge det med din normale trådløse router/accesspoint. Alternativet er at købe Microsoft's eget netkort/accesspoint til Xbox.

Jeg kører selv med en Linksys router/accesspoint med 4 port switch. Xbox'en er på nuværende tidspunkt forbundet til switch'en via normalt RJ45.

Når førnævnte netkort/accesspoint fra Microsoft udkommer i Danmark, så skifter jeg Xbox'en til trådløst.
What is the Matrix?
JuggernautJuggernautSkrevet 17/02-04 16:34 
Har du et link til dette trådløse netværk fra Microsoft?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
enfenenfenSkrevet 17/02-04 17:00 
jeps...

Xbox Wireless Adapter
What is the Matrix?
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 17/02-04 17:04 
Den router jeg har fungerer fint, og det var en af de billigste jeg kunne finde.
SMC Barricade SMC7004VWBR
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=22490

Bogstaverne efter 7004 har vist en væsentligt betydning, da den er nævnt som værende ikke-kompatibel med nogle andre bogstaver i endelsen.
http://www.xbox.com/en-US/live/connect/smcrouters.htm
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
CalleCalleSkrevet 17/02-04 18:16 
Hvis du leder efter kvalitet under en tudse så kan jeg kun anbefale 3com's trådløse rooutere.
enfenenfenSkrevet 17/02-04 18:18, rettet 17/02-04 18:20 
Azalon>
Den router jeg har fungerer fint, og det var en af de billigste jeg kunne finde.
SMC Barricade SMC7004VWBR
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=22490

Har du Xbox'en forbundet til den eller til et andet accesspoint/router? Eller bruger du den kun som trådløst accesspoint til din pc og så normalt RJ45 til Xbox.

Som skrevet før så venter jeg selv på Microsoft's officielle adapter til Xbox.
What is the Matrix?
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 01/03-04 10:20 
Faktisk har jeg bare brugt RJ45 direkte til xbox'en, så mit indlæg er vel ikke helt aktuelt, men i hvert fald virker routeren :-)
PC'en kører også RJ45, men jeg har en bærbar som kører trådløst på.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
DommergaardDommergaardSkrevet 01/03-04 10:50 
Jeg har en trådløs D-Link Router, det var mere for at vi ikke skulle trække ledninger rundt i hele huset for at få internet på vores maskiner. Min PC og Xbox står ikke mere end 1 meter fra hinanden så jeg har taget et almindeligt netværkskabel fra Xbox -> PC og det virker kanon! Jeg klager ikke ;)

Men jeg kører også "kun" over XBConnect... ^^
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig