X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Handel - Idé ?


Svar
SquareSquareSkrevet 16/02-04 21:16, rettet 16/02-04 21:16 
Jeg har kigget lidt på den nye Handels sektion, og tænkte på om man ikke kunne lave det sådan at man kunne se alle de forskellige spil-pakker der er blevet sat til salg. Det kunne jeg nemlig godt tænke mig at kunne gøre, da jeg tit gerne vil købe stort ind og så evt. spare nogle penge.

Hvis denne funktion allerede findes, så må en eller anden gerne lige vise mig hvordan man gør :)
It's only a state of mind.
jaesjaesSkrevet 16/02-04 21:36 
Hvis du går ind under Handel > søg, og søger på `pakke´ under "titel", så får du dem vist (+ lidt fyld ;) ).
quadquadSkrevet 16/02-04 21:43 
Hverken min Saturn eller Dreamcastpakke har PAKKE i navnet, derfor fremgår de ikke på listen. Det burde være rimelig enkelt at lave en funktion til at vælge alle handelsobjekter med mere end 1 vare.
SquareSquareSkrevet 16/02-04 21:49 
Kan heller ikke forestille mig, det kan være vildt besværligt at tilføje en funktion som den jeg omtaler.. Og som du jo siger Wagner, virker Jaes metode desværre ikke altid.

RJK ?
It's only a state of mind.
jaesjaesSkrevet 16/02-04 21:54, rettet 16/02-04 22:00 
Ok, troede at der altid stod "pakke" i overskriften...

EDIT: Wagner, ifølge sælges > Saturn, har hedder din pakke "Saturn-pakke". Anyway, når man søger finder man kun "Super Nintendo-spilpakke". Det må være en bug :)
RJKRJKSkrevet 16/02-04 23:56 
jaes>
Hvis du går ind under Handel > søg, og søger på `pakke´ under "titel", så får du dem vist (+ lidt fyld ;) ).

Nej, det har været et tilfælde, at ordet "pakke" har indgået i beskrivelsen.

Men det er nu muligt at søge enten normalt, på pakker eller på spilpakker.

Handel > Søg
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
DizzyDizzySkrevet 17/02-04 19:31 
Jeg bruger lige denne tråd istedet for at oprette en ny..

Når jeg forsøger at oprette en salgstråd, med et spil som ikke står på listen, så fremkommer den ikke i salgstråden værken på forsiden under nye annoncer eller under den rspektive kategori. Jeg forsøgte at oprette 2 annoncer med amigaspil, og jeg fik da også sat billeder på, men siden forsvandt de. Forleden dag oplevede jeg det samme med en købsannonce.
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
HellefiskHellefiskSkrevet 17/02-04 19:55 
Det skete også for mig med et amiga spil, men annoncen dukkede op igen efter et stykke tid. Så jeg gætter på de validerer de nye spil der bliver tastet ind ?
RJKRJKSkrevet 17/02-04 21:35 
Netop. Og det fremgår altså også ret tydeligt både når man indtaster dem og i FAQ'en.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
DizzyDizzySkrevet 17/02-04 22:13 
Jeg har godt set det nævnt, men da jeg oprettede en købsannonce den 11/2 som stadig ikke er kommet frem, tænkte jeg der måske kunne være en lille fejl i systemet :)
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
RJKRJKSkrevet 17/02-04 22:15 
Selvfølgelig er der ikke fejl i systemet :)

Vi har bare ikke lige vedtaget nogle regler for pc-agtigt hardware...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
DizzyDizzySkrevet 17/02-04 22:19 
ok..pc-agtig ;)
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig