X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Forskel på billede?


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 12/02-04 11:36 
Jeg har smidt det originale kabel ind i siden på mit tv. Dvs det hvide, røde og gule "jack stik". Vil der være betydelig forskel på billedet hvis jeg køber det gode kabel til xboksen?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
NaieraNaieraSkrevet 12/02-04 11:40 
Ja, som forklaret ca. et par tusinde gange her på forummet...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JuggernautJuggernautSkrevet 12/02-04 11:43 
Jeg prøver at forklare at jeg ikke bruger scartstikket, men kun de 3 stik seperat. Umiddelbart skulle man tro at det giver bedre billede da signalet ikke skal igennem selve scart hovedet. Men nok om det.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
NaieraNaieraSkrevet 12/02-04 11:47 
Jeg forstod godt hvad du mente, men jeg ved så ikke hvad du mener med det "gode" kabel... Du skal vist lige læse FAQ'en og så finde ud af hvad for nogle kabler det er du har tænkt dig at købe...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WehnerWehnerSkrevet 12/02-04 11:48, rettet 12/02-04 11:49 
Relateret til Juggernauts spørgsmål:

Jeg benytter heller ikke scartstikket, men går også gennem de tre små stik separat. Vil det forbedre billedkvaliteten, hvis jeg sætter scartstikket på i stedet?

Der er tale om det normale kabel, der medfølger, når man køber Xboxen.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
NaieraNaieraSkrevet 12/02-04 11:51 
Det vil selvfølgelig ikke forbedre billedkvaliten. Teoretisk set tvært imod, men når billedet er så elendigt vil forskellen nok alligevel ikke kunne ses...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JuggernautJuggernautSkrevet 12/02-04 11:54, rettet 12/02-04 11:57 
Nu bliver jeg lidt i tvivl. Har høbe en brugt xbox for et symbolsk beløb. Det kabel der fulgte med, går fra xbox'en ud i 3 stik monteret på et scarthoved som så skal i fjernsynet. Når jeg nu kigger på f.eks. computercity's hjemmeside virker det som om at dét er det gode kabel jeg omtalte. Men samtidig mener jeg at netop det kabel skulle indeholde en mulighed for at forbinde lyden til forstærkeren??
Der er vist et eller andet der er smuttet i svinget for mig her :)

EDIT: Virker ikke som om linket virker, men kablet hedder Microsoft XBOX Scart/RGB-kabel varenr: 24673

Computercity
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
NaieraNaieraSkrevet 12/02-04 12:00, rettet 12/02-04 12:01 
Jeg ved ikke lige hvad du har gang i. Hvorfor er siden svensk? De har både Composite og "Advanced Scart" kablerne på lager, men ingen af varenumrene matcher det du snakker om.

Det gode kabel: http://computercity.dk/index.aspx?identifier=SE63777

Det dårlige kabel, som I begge bruger nu: http://computercity.dk/index.aspx?identifier=SE77831
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JuggernautJuggernautSkrevet 12/02-04 12:04, rettet 12/02-04 12:05 
Jeg ved ikke hvorfor siden er svensk. Det var den ikke før! Der stod at det dårlige kabel forbedrer billedkvaliteten. Måske en fejl 40 fra computercity's hjemmeside. Vi lader det ligge. Har fået svar på det.

EDIT: Nu skulle det virke. Ikke linket men varenr på den danske side.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/02-04 14:16, rettet 12/02-04 14:17 
Juggernaut>
Men samtidig mener jeg at netop det kabel skulle indeholde en mulighed for at forbinde lyden til forstærkeren??

Hvis det er det rød/gul/hvide kabel du snakker om, så kan du bare lodde 2 phono kabler på rgb kablet, det har jeg gjordt.

Bemærk at et RGB kabel kan gøre din skærm lysere eller mørkere. Hvilket gør at jeg kun bruger mit i spil hvor man kan stille brightnes, da jeg ikke har den org. fjernbetjening til TVet.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig