X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

At nyde Panzer Dragoon Orta


Svar
OkottaOkottaSkrevet 11/02-04 13:48 
For at jeg rigtigt skal kunne nyde Panzer Dragoon Orta, er det så nærmest imperativt, at jeg har et større kendskab til Panzer Dragoon universet?

Jeg har kun spillet det første PD til Saturn - for mange år siden - og kan ærlig talt ikke huske særligt meget fra spillet (udover det var godt og flot)

Har gennemført PDO på Easy, for tid tilbage, men havde ikke rigtigt lyst til at spille videre dengang (på Normal og Hard). Nu har jeg dog fået lyst til at spille PDO igen, og da spillet kan fåes billigt, så skal det være.

Men - jeg har hørt at der er mange referencer til de andre PD spil, i PDO, og at man sikkert vil nyde PDO mere, hvis man kender de andre spil godt.

Så...vil jeg fatte minus af historie m.m. i PDO, eller..?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/02-04 14:07 
Nu har jeg ikke lige prøvet 2eren, og det er ganske vidst en del år siden jeg spillede Panzer Dragoon & Saga.
Men jeg kan godt nok ikke mindes at de hører sammen på nogen måde. Måske bliver der fortalt en dybere historie i Saga som også er gældende i Orta... men jeg kan desværre ikke huske det pt :/
Dette har dog ikke forhindret mig i at nyde Orta.
Spiller nu: Phantasy Star IV
ValkyrieValkyrieSkrevet 11/02-04 15:27, rettet 11/02-04 18:11 
Der er så meget info om verdenen at det er grotesk. jeg er normalt ikke til sådan nogen unlockables, men noget af det art design er så hamrende, flot - At jeg vil vove at kalde det, det flotteste på XBox!!

Jeg tror sagtens man kan nyde det uden at have totalt kendskab til det - Også fordi du kan spille hele det første om igen, og for resten kan du vil se på threads på alle mulige boards om PD verdenen fra Swei og Saga!:)

-Val
Well crucify the insincere tonight...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig