X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Metroid Prime, øøøøh?


Svar
MajorPMajorPSkrevet 27/03-03 19:45 
Da jeg ikke kender sønderligt meget til det spil, vil jeg høre om nogen ville fortælle mig om historien, for jeg synes ærligtalt at virker noget lamt på de screens jeg har set. Anyone?
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
seebergseebergSkrevet 27/03-03 20:18 
Stol aldrig på screens det er den dårligste måde at vurdere et spil på ifølge mig...

Spillet er så meget bedre end, hvad et JPEG billede kan vise ;)

tro mig du vil ikke blive skuffet over Metroid Prime
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
MajorPMajorPSkrevet 27/03-03 20:20 
Jeg spillede det også da jeg var i USA... Synes det virker underligt, men måske skulle jeg bar sætte mig lidt mere ind i det?
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
tastasSkrevet 27/03-03 21:09 
Nu er jeg godt i gang med spillet, og jeg mener helt sikkert at du skal give spillet et go.

Der har selvfølgelig været en del diskussion om spillet lever op alle de super anmeldelser det har fået, men jeg tror vist de fleste er enig om, at det i hvert fald er et godt spil.

Men, det kræver lige en times tid eller 2, før man vender sig til den anderledes styring, og at fokus er knap så meget på "shoot'em up" men også på puzzle, lidt platform, og ellers at skulle udforske.

Jeg tror ikke du går galt i byen med det :)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
MajorPMajorPSkrevet 27/03-03 21:49 
Så må jeg jo næsten give det en chance ;)
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig