X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

XBOX live, hjælp!


Svar
HardballerHardballerSkrevet 07/02-04 16:45, rettet 07/02-04 16:45 
Hey..

Nu fik jeg så endelig en XBOX med 2mdr live..

Nu ville jeg så sætte det til, men den kan ikke opdatere(gud ved hvad).

Jeg mener at have læst noget om at man skal have en ekstra IP adresse eller noget, kan det passe?
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 07/02-04 16:59 
selfølig skal man have en ekstra IP. det er jo en ekstra enhed du skal sætte på nettet. Altså hvis du 2 enheder (pc og Xbox)på nettet samtidig.

DEn nemmeste løsning er at anskaffe dig en router, så slipper du for den ekstra udgift din internet byder tager for en ekstra ip.
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
HardballerHardballerSkrevet 07/02-04 17:01 
Well, ok.. Hvordan skal jeg så gøre det? Skal jeg sætte XBOXen op, eller noget? Og det er da ikke en selvfølge, skulle man ikke med GCN..
HardballerHardballerSkrevet 08/02-04 18:34 
Ingen der kan hjælpe? er ved at få grå hår..
KeenKeenSkrevet 08/02-04 18:36 
bruger du en router???
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/02-04 19:54 
Det gør han så nok ikke ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
HardballerHardballerSkrevet 09/02-04 00:27 
Nej, eller.. Har en router, som er boblet på hele vores server.. Vi har i alt 10 IP adresser som bliver givet automatisk.. Den burde ikke være noget problem, og den melder heller ikke fejl når man kører trouble tingen..
KTCKTCSkrevet 09/02-04 00:50 
Den står bare og sover mens den skal opdatere, eller hvad?
Hvis den er kommet så langt som til at opdatere, så er der hul igennem. Prøv at lade den stå et stykke tid, for det kan godt tage et stykke tid, og også sagtens se ud som om den er gået i stå. Sådan er det med Microsoft ;)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
HardballerHardballerSkrevet 09/02-04 00:53 
Den vil opdatere, men den skriver at den ikke kan "Try again later". På en tidspunkt var den igang med at opdatere, men så kom jeg til at slukke strømmen :/ hehe.. Mener egentlig heller ikke dervar netstik i, så det fatter jeg ikke ligefrem.. På bagsiden, ved stikket, viser den også grønt lys..
KTCKTCSkrevet 09/02-04 03:05 
hmmm, det kunne måske godt lyde som om der er gået koks i opdateringen, og den derfor ikke fatter at få det til at køre igen. Hvis du kan få hul igennem ved den der diagnose-test, så kan det næsten kun være det, eller at Live har et problem med at sende opdateringen lige nu. Prøv igen imorgen eller noget.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
HardballerHardballerSkrevet 09/02-04 13:33 
Oki, tak.. Der er ikke en måde man kan formatere hele boxen, på?
KTCKTCSkrevet 09/02-04 13:35 
Jo, men så skal vi have gang i en modchip...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
HardballerHardballerSkrevet 09/02-04 13:40 
oki.. skod.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/02-04 15:00 
Hvis den er stoppet i en update så prøv at se om du kan fjerne filen, hvis den ligger blandt save-files.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HardballerHardballerSkrevet 09/02-04 16:22 
Just my thought.. Men ehm, jeg er lige på arbejde.. Havde selv tænkt mig at gøre det når jeg kom hjem..
HardballerHardballerSkrevet 09/02-04 16:32, rettet 09/02-04 16:38 
Nu tog jeg hjem, og den gider stadigvæk ikke opdatere.. skal jeg skrive noget i instillingerne?

EDIT: Kunne ikke slette nogle internet filer..
KTCKTCSkrevet 09/02-04 22:26 
Hvad gør den præcist? Hvor langt kommer du? Prøv at beskrive forløbet fra du tænder maskinen...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
HardballerHardballerSkrevet 09/02-04 22:37 
Ehm.. den begynder at vil opdatere, men kan ikk communikere til xbox live.. try again later..
KTCKTCSkrevet 09/02-04 22:39 
Hmmm, og du kan godt komme til at køre den test, der ligger i Live-systemet? Hvis ja, giver den så ingen fejl?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
HardballerHardballerSkrevet 09/02-04 22:41 
ja, kan den.. ingen fejl..
KTCKTCSkrevet 09/02-04 22:46 
Jeg ville nok ringe til Xbox Live support på gratis-nummeret: 80884097

Du skal forberede dig på at snakke engelsk, og du kan også opleve at vente lidt. Det er nok den nemmeste måde lige nu...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
HardballerHardballerSkrevet 09/02-04 22:52 
Okay.. Geez :) Hader at snakke med englændere, de snakker pisse hurtigt, og så især over tlf :)
KTCKTCSkrevet 09/02-04 22:58 
Du skal ikke tro det er bedre, når du får fat på en franskmand, der nok er værre til engelsk end dig selv...
Jeg kommer altid til at tale med nogen med fransk accent og meget lidt styr på tingene ;)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
HardballerHardballerSkrevet 09/02-04 23:18 
:) Er nu ok til engelsk.. Har fået 11, men stadigvæk, det går fandme hurtigt..
quadquadSkrevet 09/02-04 23:38 
Havde ingen problemer med at snakke med dem, snakkede med to forskellige. Begge snakkede tydeligt engelsk og vi kommunikerede let. At jeg skulle sige præcist det samme til begge to, er en anden ting.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig