X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PayPal withdrawal


Svar
SideshowSideshowSkrevet 27/03-03 02:31 
Når man har penge på sin PayPal konto og gerne vil have dem udbetalt til sin bankkonto. Ja, så kræver det selvfølgelig at man lige udfylder sine bank informationer. Man skal dog kun udfylde 3 felter.

1. - Bank name: Ex. Nordea
2. - Account type: ???
3. - Account number: Ex. 8962533641

Den midterste giver mulighed for at vælge Giro eller Non-Giro. Det er lige der jeg falder i hækken. Jeg er ikke helt sikker på, hvad man der skal vælge. Nogen der kan hjælpe?
>>There's only Juan Pablo Angel<<
PoulPoulSkrevet 27/03-03 08:27 
Jeg tvivler på du har en Giro-konto, som mon ikke du skal vælge "Non-Giro"?
Le RoofLe RoofSkrevet 27/03-03 12:01 
Jep, non-giro. Bare vær opmærksom på at paypal trækker 12,50 kr for at overføre penge fra din paypal konto til din bank konto. Personligt bruger jeg den balance jeg har (når jeg har overskud) til at betale andre ting med med paypal, så jeg slipper for at trække penge fra min bank konto. Altså bruger det lidt som en slags opsparing.
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
SideshowSideshowSkrevet 27/03-03 16:49 
Ja, det overvejede jeg også. Men det er en ordentlig slat penge der ligger, så 12,50 går som nok. =)

Tak for svaret foresten.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
NaieraNaieraSkrevet 15/04-03 15:14 
Jeg skulle lige have en "pæn slat" trukket fra min konto, men navnene på PayPal kontoen og min bankkonto matchede vist ikke, for der lå et beløb derinde på kontoen da jeg kiggede i dag, sq da noget pis at man ikke får en e-mail om den slags.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
msxtrdmsxtrdSkrevet 15/04-03 20:04 
Hvis du har nordea konto vælger du blot
non giro.

I konto felt skrives:

eks.

12340898184569
====++++++++++
reg.konto nr.

Registrerings nr. efterfulgt af konto nr. uden mellemrum.
Hvis du skriver noget forkert bliver du knaldet på ca. 50kr.


Paypal trækker vist 5kr for withdrawal så vidt jeg kunne se sidst.

Date Type To/From Name/Email Status Action Gross Fee Net Amount Balance

Mar 31, 2003 Transfer To Bank Account Completed -DKK 243.65 -DKK 5.00 -DKK 248.65 ...

Hilsner Bjørn.
NaieraNaieraSkrevet 15/04-03 20:28 
Jeg har Danske Bank, og fejlen var, så vidt jeg kan forstå på det, at navnene på de to kontoer ikke matchede...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
msxtrdmsxtrdSkrevet 16/04-03 08:13 
Hmmm, bank navn? Er du sikker på at det ikke var måden du skrev reg+konto nr. De burde finde jo banken efter reg. nr.
NaieraNaieraSkrevet 16/04-03 11:37 
reg+konto nummer stod helt fint...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig