X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hjælp til jap spil


Svar
psychomantispsychomantisSkrevet 29/01-04 12:52 
Jeg har lige et problem som jeg håber nogen kan hjælpe mig med. Det drejer sig om japanske savegames. Jeg har i noget tid haft tre japanske spil: VJ, WR:BS og SCII, jeg har gemt dem alle på et separat memorycard. Nu har jeg så erhvervet mig Mr. Driller (også japansk), men da jeg gemte er jeg åbenbart kommet til at slette de andre savgames, mens Mr. driller rigtigt nok er gemt. Jeg prøver så at smække SCII i og ser om jeg kan gemme som normalt igen, det kan jeg ikke. Den giver mig en besked som jeg anslår betyder at memorycardet ikke er formateret. Jeg kan ikke japansk men beskeden som SCII giver mig er den samme som da jeg i sin tid forsøgte at gemme på et uformateret memorycard.
3of193of19Skrevet 29/01-04 15:28 
Svjv er det nogle japanske spil som man ikke kan gemme i med PAL maskiner. Donkey Konga og Mr. Driller i hvert fald. Kan ikke huske det, men evt var der også noget med F-Zero...
psychomantispsychomantisSkrevet 29/01-04 15:33 
Hmmm. Surt show. Heldigvis gør det ikke så meget hvis jeg ikke gemmer Mr. Driller, men det er nu stadigvæk mærkeligt de andre blev slettet i processen.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig