X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

hvad står en PS2 i?


Svar
zAcuzAcuSkrevet 27/01-04 20:42 
Hvad står en PS2 i af kr,- her på Playright.dk ??

har tænkt mig at købe en billig en !
JuggernautJuggernautSkrevet 27/01-04 20:44 
Omkring 1700,-

Ps2
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
zAcuzAcuSkrevet 27/01-04 20:46 
og man kan få en GameCube for 400-600... wow 1,700 lolda det kan jeg da købe en ny for NÆSTEN...

hmm... troede noget med 700-900 HØJST....

skod !
SolaegSolaegSkrevet 27/01-04 21:02 
Jeg tror nu heller ikke, at du behøver at betale mere end allerhøjest 1000,- for en brugt PS2 i perfekt stand.
StriferStriferSkrevet 27/01-04 21:02 
Den står jo heller ikke i 1.700,-....

Men derimod længere nede ala, 900,-
XBL Gamertag: ZeNtiX
WehnerWehnerSkrevet 27/01-04 21:09 
1700,- for en brugt PS2.

LOL!
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
zAcuzAcuSkrevet 27/01-04 21:12 
tak for backup´en ! :)

det var meget bedre priser tror sq jeg køber en snart DRAGON BUDOKAI 2 AAAAAAAH må eje !!! :D

Striker øhh... hvad fandt vi lige ud af !!??

kom lige en på min tråd og sig din mening plz !

og 1.700 er sq for meget juggernaut !
APHAPHSkrevet 27/01-04 23:55 
En ps2's prisleje er meget lav her på P:R. Det fandt jeg ihvertfald ud af, da jeg forsøgte at sælge min konsol. Jeg fik bud på 700 - 800 kr. Så satte jeg den til salg på qxl + 2 billige spil og fik 1545kr :/
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
BomberBomberSkrevet 28/01-04 00:22 
solgte min næsten ubrugte PS2 til 925 kr her på P:R
*But...it is written if the Evil Spirit arms the Tiger with claws Brahman provided wings for the Dove Thus spake the Super Guru*
HardballerHardballerSkrevet 28/01-04 01:23 
Juggernaut siger besvarer jo spørgsmålet korrekt. Hvad er en PS2 værd her på P:R, derefter giver han et link til hvad P:R vurderer den til.. Han har jo fuldstændig ret..
RJKRJKSkrevet 28/01-04 01:25 
Omend vi stadig mangler at se en brugt PS2 i mint stand...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HardballerHardballerSkrevet 28/01-04 01:28 
Mint komplet, derfor må den da gerne være brugt, ik? Bare med alt. std. ting med?? Kasse, papirer, osv.
RJKRJKSkrevet 28/01-04 01:32, rettet 28/01-04 01:34 
Well, værdiudregningen virker fra en basisværdi, hvorfra der så tillægges procenter efter stand.

Mint Komplet er en kategori beregnet til japanske spil, hvor spine- og regcard medfølger. Derfor er det egentligt "snyd" at bruge den til andet. Den slags "tingeltangel" tæller ikke rigtigt opad for andre varer.

Beskrivelsen af Mint er at finde andetsteds, men jeg vil sige, at en konsol der har været brugt, stort set aldrig er Mint. Der vil komme ridser på den bare ved begrænset brug og jeg tvivler også på, at nogle opbevarer de klodsede æsker, så de er fuldstændig som nye.

Hardware-vurderingerne er i øvrigt primært beregnet på ældre konsoller, hvorfor æske og manual giver for meget "oveni", hvis man ser på de moderne konsoller.

Altsammen grunde til, at vurderingen bliver så høj. Nogle ting er begrænsninger af systemet, andre er bare dårligt brug af brugerne ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HardballerHardballerSkrevet 28/01-04 01:38 
Well okay.. Det var jeg så ikke klar over.. Har i oprettet en side hvor man kan se at det der? Altså hvad det forskellige betyder..
RJKRJKSkrevet 28/01-04 01:44 
Hvis du mener standbeskrivelserne, så ja:

Samler > FAQ > Stand
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/01-04 02:07 
RJK >
Mint Komplet er en kategori beregnet til japanske spil, hvor spine- og regcard medfølger. Derfor er det egentligt "snyd" at bruge den til andet. Den slags "tingeltangel" tæller ikke rigtigt opad for andre varer.

Gælder Mint komplet så ikke for pal spil som shenmue I og II, der jo har den slags "tingeltangel" i form af et omslag af pap. (Og GTA double pack, for den sags skyld)
Spiller nu: Phantasy Star IV
HardballerHardballerSkrevet 28/01-04 07:36, rettet 28/01-04 07:37 
Fra Playright >
Mint, komplet
Spillet er meget let brugt eller slet ikke. Det er uden fingeraftryk, folder, stødte kanter eller ridser. Manual, kasse og indlæg er perfekte. Indholdet er komplet og ved fx japanske spil skal spinecard og registreringskort medfølge i perfekt stand.


fx ved japanske spil? inholdet kan vel også være komplet i de normale spil?
zAcuzAcuSkrevet 28/01-04 11:32 
godt, men hvis jeg skal købe en pænt brugt PS2 kan jeg sagtens få den for omkring 700-900 eller hva??
valiantvaliantSkrevet 28/01-04 11:41 
Tror jeg ikke på, har budt det flere gange uden køb,
prislejet er nok 1000 kr.
zAcuzAcuSkrevet 28/01-04 11:41 
damn..
ChronoChronoSkrevet 28/01-04 12:28 
En ny PS2 koster 1299,- i Læsehesten i Aalborg. Der stod M-model, men jeg ved ikke lige havde det skal betyde.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RJKRJKSkrevet 28/01-04 13:59 
Konsolkongen>
Gælder Mint komplet så ikke for pal spil som shenmue I og II, der jo har den slags "tingeltangel" i form af et omslag af pap. (Og GTA double pack, for den sags skyld)

Det er jo folk der selv bestemmer hvilken stand de sætter deres ting til at være og dermed også indirekte hvilken vurdering de får ud af det.

Komplet bør kun bruges til de ting, der har "tingeltangel" som giver ekstra værdi. Som hovedregel er det japanske spil, men der er da også andre eksempler.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig