X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Negative handler?


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 12/01-04 17:46 
Noget jeg har tænkt over (Ja, jeg tænker også engang imellem):

Er der lavet et regelsæt mht. hvornår der må gives negativ handel?

Jeg tror nemlig mange giver negativ handel for ting, der er foregået i "budfasen", hvilket reelt set ikke har noget med handlen at gøre.

Ville det være en idé med en fodnote/bemærkning?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
RaGeRaGeSkrevet 12/01-04 19:09, rettet 12/01-04 19:10 
Jo, det lyder som en meget god ide. Når jeg ser en med 50 positive handler og 1 negativ, så ville jeg egentlig gerne vide begrundelsen, da det åbenbart virker som om, at man kan stole på den person.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
dchangdchangSkrevet 12/01-04 19:15 
Et regelsæt kunne egentlig være en god idé. Jeg har da selv været lidt for "blødsøden" i et par tilfælde. Fx når man forsømmer en forsendelse i ekstremt langt tid, eller når tingene ikke er som lovede. Der kan man selvfølgelig bare ændre handlen til en negativ handel, men jeg gider fx ikke at skulle ud i diskussioner omkring en ændring der lige pludselig dukker op.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
RJKRJKSkrevet 12/01-04 19:19 
RaGe>
Når jeg ser en med 50 positive handler og 1 negativ, så ville jeg egentlig gerne vide begrundelsen.

Pointen er jo, at du kan se HVEM der har givet hvilken bedømmelse. Dermed har du mulighed for at gå til den enkelte og få en ordentlig forklaring.

Det system kan jeg bedre lide, end at der skal komme en eller anden begrundende tekst, som alligevel kan læses og skrives på flere måder og måske forvirrer mere, end den gavner.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 12/01-04 19:21 
Det er helt sikkert en god idé at man skal bedømme en dårlig handel når man giver den.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RaGeRaGeSkrevet 12/01-04 19:22, rettet 12/01-04 19:23 
dchang >

Et regelsæt kunne egentlig være en god idé. Jeg har da selv været lidt for "blødsøden" i et par tilfælde. Fx når man forsømmer en forsendelse i ekstremt langt tid, eller når tingene ikke er som lovede. Der kan man selvfølgelig bare ændre handlen til en negativ handel, men jeg gider fx ikke at skulle ud i diskussioner omkring en ændring der lige pludselig dukker op.

Findes der ikke også neutral feedback under handler? Jeg synes også jeg har været mere end flink hos diverse personer herinde og op til flere gange endda, men gider ikke få mig en masse ballade ud af det. Ikke helt dårligt, hvis man kunne suplere en negativ med en lille bemærkning, så kunne man også danne sig et indtryk hvorfor lige den person fik en negativ anmærkning.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
RaGeRaGeSkrevet 12/01-04 19:26 
RJK >
RaGe>
Når jeg ser en med 50 positive handler og 1 negativ, så ville jeg egentlig gerne vide begrundelsen.

Pointen er jo, at du kan se HVEM der har givet hvilken bedømmelse. Dermed har du mulighed for at gå til den enkelte og få en ordentlig forklaring.

Det system kan jeg bedre lide, end at der skal komme en eller anden begrundende tekst, som alligevel kan læses og skrives på flere måder og måske forvirrer mere, end den gavner.

Ja, dovenskaben længe leve ;) Men synes alligevel ideen er smart.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
RJKRJKSkrevet 12/01-04 19:27 
Selvfølgelig er der en hel del nuancer mellem at handlen gik perfekt og elendigt, som vi mister ved at gøre tingene simpelt. Men det simpel er også let at overskue og fungerer derfor godt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RaGeRaGeSkrevet 12/01-04 20:44 
Jeg er lidt usikker, men er det rigtigt, at man ikke kan give den samme person positiv feedback flere gange? Jeg handler f.eks med diverse personer meget ofte, så jeg synes det er vigtigt, at man kan se hvor mange handler der er foregået og hvor mange der har været positiv/negativ.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
HardballerHardballerSkrevet 12/01-04 20:50 
Jeg synes nu også det kunne være rart med en bedømmelse.. Bla. når man ser en med en negativ karakter.. Så får man egentlig ikek lyst til at handle der.. Men det kan jo være en fejltastning, osv.. Det kan jo også være ham der giver den negative der fucker i det.. Ved det selv, da vi har 2 firmaer der udelukkende sælger på Ebay (ej ok, det ene sælger også på diverse Qxl) De kan give negativ fordi at de ikke modtager varen 2 dage efter betaling, fordi at det er til julegave. Det er bla. hvis de bor i England, og det bliver klart gjort opmærksom på at vi bor i Danmark.. Get real der, hehe.. Men kunne være fedt med en begrundelse..
AsseAsseSkrevet 12/01-04 22:33 
Jeg synes det er fint som det er nu, for hvis det blir det andet sys jeg ikke det virker som om man stoler så meget på hinanden. Alle (!) jeg handler med herinde stoler jeg 100% på, og jeg sender gladeligt først eller betaler først osv. Det synes jeg er rart at man ka stole på alle.. Det andet bliver for mistænksomt på en måde..

Måske noget vrøvl, se om i ka udlede noget logisk af det.. ;)
JuggernautJuggernautSkrevet 12/01-04 22:37 
Mr.Good >
Alle (!) jeg handler med herinde stoler jeg 100% på

Det skal man så ikke altid gøre desværre...:)

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HulleHulleSkrevet 12/01-04 23:48, rettet 12/01-04 23:48 
Man kan vel stole på kendinge, ellers var de her nok ikke mere.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig