X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

På med skindslipset igen


Svar
OkottaOkottaSkrevet 11/01-04 12:27 
Prøv at sætte GTA III og Vice City op ved siden af hinanden, på henholdsvis PS2 og Xbox.

Nu forstår I, hvorfor Xbox versionerne var værd at vente på.

Prøv at styre bilerne på Xbox; Nu kan man mærke hvad en bedre analog controller kan gøre.

Gå lidt rundt i byen, og kig rundt i 1st person view - så kan I osse mærke hvad en bedre analog controller kan gøre - ik... Se hele indlægget
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
53 emne(r).
« < 1 2

Svar
KTCKTCSkrevet 27/01-04 18:20 
SeventhSun>
Jeg opfatter alle politi/ambulance/taxa/brandbils/pizza missionerne som værende det samme: man skal køre i bil på tid.
Og hvorfor skal man gøre det mere end én gang?
Hvorfor skal man blive ved med at ræse rundt i de samme baner i PGR eller andre bilspil? Det er jo også det samme konstant.

SeventhSun>
Der er ikke nogen grund til at tjene penge i GTA 3.
Visse missioner kræver at du har et bestemt beløb, og så får du altså også brug for penge til våben, hvis du ikke snyder og loader hver gang du dør eller bliver bustet...

SeventhSun>
Korrekt - det er sjovt nok at køre med fjernstyret bil, eller flyve fjernstyret fly osv.
Udover det synes jeg bare at det hurtigt bliver ensformigt at køre rundt i de 2 byer.
Udover dette er der jo også streetraces og pakke pickup missioner, men hvad er det mere du ønsker?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
DommergaardDommergaardSkrevet 28/01-04 12:15 
Tjah...

Palsgaard >
Min er gået ned et par gange eller tre i både GTA III og GTA Vice City, og selvfølgelig alle gange INDEN jeg havde fået gemt efter en svær mission :(

Mit er kun gået i stå én gang ud af de MANGE timer jeg har spillet! Stadig pisse irriterende!

Okotta >
GTA har mere frihed end Zelda - måske det er grunden; At folk har fundet ud af det. Sidder man fast i Zelda, så sidder man fast - i GTA kan man ta' en ny mission eller cruise rundt og ta' små jobs, eller bare cruise rundt og lave penge på "andre måder". Man skal selvfølgelig tilbage til historien igen, på et tidspunkt, men min pointe er, at man kan lave flere ting i GTA end i Zelda, når/hvis man ikke følger historien = Mere frihed.

Det er ikke en god at sammenligne det med Zelda. Kig lige på Wind Waker, så hver mange øer der er! Du kan tage rundt og udføre forskellige opgaver, MEGA nice! GTA-serien er da også meget frie, men det med at man bare kan tage en anden mission hvis man ikke kan komme videre i GTA, det er da det samme i Zelda. Du kan tage en masse sidequests, men du SKAL klare noget bestemt for at komme videre, præcis det samme i GTA!

Zelda vs. GTA er en RIGTIG dårlig kombination... begge fede spil!

Konsolkongen >
Min er kun gået ned en enkelt gang.
Til gengæld har jeg op til flere gange oplevet at når man stopper skifter cameraet til 1st person, hvilket er møg irriterende og forhindrer een i at aime. Andre der har oplevet denne "bug"?

Yep har jeg oplevet meget... men har ikke været her på det sidste. Men der er der da også en lille bug, hvilket der egentlig er mange af i dette spil, eller i hvert fald denne version!

Xbox-versionen af spillet ser MEGET lækrere ud! Lyseffekterne er enormt lækre! Bilerne er lidt flottere, og moteren foran er mere detaljeret osv. Rigtig lækker grafik, men der er desværre en del bugs i det!

1) Nogle gange løber fodgængerne SINDSYGT hurtigt rundt!
2) Billedet fryser nogen gange
3) Har oplevet en gang hvor min mand gik i hak, og det lignede at han brake-dansede!

Lidt mere... men er rigtig fede spil! 9/10 herfra!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/01-04 15:53 
Sonic.dk >
Yep har jeg oplevet meget... men har ikke været her på det sidste. Men der er der da også en lille bug, hvilket der egentlig er mange af i dette spil, eller i hvert fald denne version!

Jammen det var da godt... eller det er det jo ikke for dig, men det beviser jo at der ikke er fejl i min controller :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
53 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig