X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Sonic Heroes


Svar
ValkyrieValkyrieSkrevet 10/01-04 22:23 
Wow... Er der andre der glæder sig til denne titel der blev udskudt i sidste øjeblik?:(

Bare flame mig - Men jeg kunne rigtig rigtig godt lide Sonic Adventure! Jeg kan huske at da jeg så en demo af det, at jeg ikke troede på at sonic kunne løbe så hurtigt når man spillede - Jeg tog fejl:)

Jeg synes at spillet havde et meget specielt feel over sig. Det var bare syndt med alle de fejl, og nogen af banerne som ikke var så fede igen!

Ifølge Gamespot, skulle Sonic Heros(GC) være det tætteste på Sonics, gamle 2D rødder, og selvom det er langt fra perfekt siger de at det er ret godt! Jeg regner med at støve det op!

7,5 er da ok:-)
Well crucify the insincere tonight...
RafRafSkrevet 11/01-04 02:49 
Jeg glæder mig også. Spillet er sikkert bedre end Sonic Adventure. Med 7.5 på gamespot, tja, det er stadigvæk ikke udgivet:) Så måske er det bedre:)
FanboyFanboySkrevet 11/01-04 09:40 
Tja, det er da et skridt i den rigtige retning at det ikke er en DC port. Jeg tror jeg skal have det.
3of193of19Skrevet 11/01-04 10:46 
Har haft XBox versionen på pre-order siden i sommers (bestilling nr 10 eller 13 på Pregames :)
NaieraNaieraSkrevet 11/01-04 13:00 
Raf>
Jeg glæder mig også. Spillet er sikkert bedre end Sonic Adventure. Med 7.5 på gamespot, tja, det er stadigvæk ikke udgivet:) Så måske er det bedre:)

Hvad er det lige du mener?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/01-04 19:41 
Har også forud bestilt xbox versionen. Glæder mig til at se om det holder!
Spiller nu: Phantasy Star IV
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 11/01-04 19:55 
Tror også hellere jeg snart må bestille det :) Det ser meget skægt ud!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/01-04 20:09, rettet 11/01-04 20:09 
Nogen der ved om det vil ha sammenslutnings muligheder med de andre sonic spil til GC?
Spiller nu: Phantasy Star IV
3of193of19Skrevet 11/01-04 22:01, rettet 11/01-04 22:10 
Hmmm, får faktisk lige second thoughts om jeg skal tage Xbox versionen... PSO til Xbox lider jo desværre kraftigt af Xbox INterlace Jaggies... Hvis Xbox Sonic Heroes har samme problem kunne det blive temmelig grimt at se på...


Puha, testede lige med den E3 demo vi havde liggende på vores Xbox, der bliver brugt lineblending (eller noget lignende), ingen interlace jaggies :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/01-04 22:12 
Forklar venligst hvad "interlace jaggies" er?
Spiller nu: Phantasy Star IV
RJKRJKSkrevet 11/01-04 23:31, rettet 11/01-04 23:32 
Det aliasing-fænomen der optræder tydeligere ved brug af interlacing.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
3of193of19Skrevet 12/01-04 01:14 
På et almindeligt tv tegnes ikke alle billedlinier samtidigt, men ad to omgange, først de lige linier og så de ulige (interlace).
Almindeligvis burde man ikke kunne opfatte det, men ved hurtige bevægelser og hvor der er meget kontrast, kan forskellen mellem de to halvbilleder blive stor nok til at man kan se det.
Forstil dig at en sort blok bevæger sig fra venstre mod højre. Ved et progressivt billede bliver alle linier tegnet samtidigt, så det ser således ud:
oooo
oooo
oooo
oooo
->
_oooo
_oooo
_oooo
_oooo
->
__oooo
__oooo
__oooo
__oooo

Ved et interlacet signal vil de ulige linier blive flyttet først og derefter de lige linier:
oooo
oooo
oooo
oooo
->
__oooo
oooo
__oooo
oooo
->
__oooo
__oooo
__oooo
__oooo

Ved nogle Xbox spil kan det ses meget tydeligt, f.eks. i Phantasy Star Online, Knights of the Old Republic og Project Gotham Racing 2.
Der findes teknikker til at mindske fænomenet (Lineblending?), men nogle spil bruger dem ikke.
Desuden tror jeg også problemet er mest fremtrædende ved spil der kører 30fps fremfor 60fps, f.eks. PSO, PGR2, KotOR vs Jet Set Radio Future, Panzer Dragoon Orta, Sega GT 2002.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/01-04 01:21 
OK det gav mening! Takker.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig