X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvilken MP3 afspiller kan anbefales?


Svar
Zzap!Zzap!Skrevet 09/01-04 11:58 
Jeg er blevet træt af min Minidisc, og kunne også godt tænke mig, ikke at skulle have to apparater i lommen for både at kunne høre radio og selvvalgt musik. Derfor ville jeg høre, om der er nogen her, der kan anbefale en god MP3 afspiller, der har følgende features:

* Mindst 128Mb solid-state hukommelse (ingen discs til mig tak).
* FM-radio.
* Genopladeligt batteri (ikke en absolut nødvendighed, men en nice feature).
* Og, behøver jeg næsten sige det? Ikke for dyr (kun til mennesker).

Ellers er jeg ligeglad med mærke, bare kvaliteten er nogenlunde, og der behøver ikke være noget display.
På forhånd tak.
Born to kill space
PaenPaenSkrevet 09/01-04 12:24, rettet 09/01-04 12:26 
Iriver ifp-380T

jeg byttede mig til den for en gameboy sp + spil.
Det beste byt jeg har gjort mig

Den er ski.. god, og firmware opdaterbar.
den har:
radio
mp3 afspiller (128 mb)
usb harddrive
god line in recording
voice recording med mic på display

www.bosscom.dk/
Lóriens blade falder ikke forgæves
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 09/01-04 13:00 
Hvis du vil have god lyd og er ligeglad med designet så er dem fra Pontis også ret gode. Ikke lige så kompakte som alle de dersens smarte nogle som koster en halv bondegård, men bare den kan være i en lomme så er det vel ok.
De er ikke for dyre, og bruger multimedia flash kort, som du jo også kan bruge i mange digital kameraer.
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 09/01-04 13:14 
Den her kan bestemt anbefales. Der er indbygget radio, man kan optage fra, samt Microfon og 128 MB. Eneste minus er, at den kører på batterier...

MP3-shoppen
MajorPMajorPSkrevet 09/01-04 14:10 
Jeg har en iRiver iFP-t390 (samme model som 380, bare med 256 mb.). Jeg er meget tilfreds med den. Klart noget af det absolut bedre på MP3-markedet.
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
dchangdchangSkrevet 09/01-04 20:46 
Du kan selvfølgelig osse bare fortsætte i den gode stil og købe en NetMD. ;-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
Zzap!Zzap!Skrevet 10/01-04 01:09 
Mange tak for responsen indtil videre.
Jeg kan se det bliver et svært valg, der er jo et enormt udvalg af meget ligeværdige produkter :?
Pieyanthikos >
Den her kan bestemt anbefales. Der er indbygget radio, man kan optage fra, samt Microfon og 128 MB. Eneste minus er, at den kører på batterier...

Hvordan er radioen i den?
Born to kill space
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 10/01-04 01:25 
Jeg har endnu ikke hørt en skratten i den. Den søger automatisk, og man kan vælge at høre i enten Stereo eller Mono. Desuden fandt den The Voice Århus i Skanderborg, det er mere end bilradioen kan klare :P
JesperJesperSkrevet 10/01-04 08:40 
MajorP >
Jeg har en iRiver iFP-t390 (samme model som 380, bare med 256 mb.). Jeg er meget tilfreds med den. Klart noget af det absolut bedre på MP3-markedet.

Kan også kun sige gode ting om den model - desuden er der stil over den ;)
Zzap!Zzap!Skrevet 11/01-04 00:01 
Jeg tror det ender med den her lille frækkert: http://www.benq.co.uk/Awards/index.cfm?productline=23&id=281&back=%2FProducts%2Fmp3player%2Findex%2Ecfm%3Fproduct%3D359%26page%3Dfeatures%26pgid%3D4
Top anmeldelse og li-ion bat, bedre bliver det vist ikke?
Skriver det bare lige hvis nogen andre skulle stå over for samme køb, inden for nærmeste fremtid.
Born to kill space
dRxLdRxLSkrevet 13/04-04 19:20 
Jeg synes denne her ser interessant ud http://www.cheapo.dk/default.asp?show=viewproduct&productid=4

Dog stadig lidt for dyr til min økonomi.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 13/04-04 19:23 
Synes nu den ser lidt fesen ud ;)
dRxLdRxLSkrevet 13/04-04 19:30 
Det er nu ikke så meget udseendet som det er funktionaliteten. Jeg kunne sådan set godt bruge både en mini-radio og en USB stick og en MP3 afspiller.

Mp3 afspilleren er kun til mens jeg løber eller er i transport mellem forskellige steder, da jeg altid vil have iBook'en med mig.

Radioen er bare praktisk at have så man lige kan fange orientering på P1 osv.

Og med et USB stick vil jeg have løst problemet med at interface med KUA's computere på en af institutionen sanktioneret måde.

Det klør sq lidt i dankortet ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 13/04-04 20:25 
Go go go!! :D
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig