X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Flip Top - nogen der har prøvet det?


Svar
DarkenDarkenSkrevet 02/01-04 19:01, rettet 02/01-04 19:02 
hvis nogen har, kunne du/I så ikke lige smide jeres tanker omkring det?
Har kigget lidt på de fliptop/swap comboere (og så købe den extra cd til psx spil), jeg har det med i op og ned ture, at få SPAT over de spil der ikke kommer til europa, men gider ærligt ikke få min gamle v4 chipped. (ikke til de priser det koster!)
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
NaieraNaieraSkrevet 02/01-04 19:44 
Jamen det virker da, men så skal der swappes, og det er pisse irriterende. Få maskinen chippet, det ER pengene værd, hvis du kan få f.eks. PCV.dk til at ordne det. Din v4 vil de dog ikke røre med en ildtang.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DarkenDarkenSkrevet 03/01-04 05:30 
nemlig, og laseren er også dårligere kvali, så hurtigere slidt= spildt penge, fliptop og det kan i det mindste gemmes.

havde overvejet en ny v9+chip på qxl, det er lidt steneren at have den v4 så... er ikke lige typen der har 2 af en slags konsoler .... pånær lige SNES, men det er fordi... hmn... at... øh... den har SUPER i sit navn? ( heh spillene selvF :P )
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
NaieraNaieraSkrevet 03/01-04 12:22 
Nej, laseren bliver kun slidt unaturligt hurtigt når der bruges kopier på den. Det derfor PCV ikke vil røre dem. Så undgår de bøvl fra piraterne.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DarkenDarkenSkrevet 03/01-04 16:32 
huh, var under den forståelse at kvaliteten på de gamle drev ikke var fantastisk god, og at i de senere modeller er de bedre.

nogen der har link til topic eller side, med precis troværdig info om hvad der adstiller de forskellige modeller (kender godt til nogle af de ydre ting, mere hardware/software-mæssigt)... må jo indrømme at jeg troede det mest var drev og "hylstret" der var forskel på.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
NaieraNaieraSkrevet 03/01-04 16:37 
De gamle drev er ikke så gode som de nye, nej, men så længe du holder dig til originaler, så får du altså ikke store problemer, med mindre maskinen er "defekt".
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig