Nogen der kender dette spil?
| Reply |
Omen | Skrevet 01/01-04 17:47 | For snart mange år siden spillede jeg i en arkadehal, et Space Invaders lignede shoot'em'up, hvor man som et lille rumfly befandt sig for neden på skærmen og skulle bekæmpe oceaner af fjender ganske som i Galaga og Space Invaders.
Selvom jeg tror spillet var væsentligt nyere end førnævnte titler, mener jeg at det havde en meget pixeleret (og allerede på det tidspunkt: uddateret) grafik.
Fra starten var man udstyret med et dobbelt skud, men havde yderligere mulighed for at optjene ekstra hurtige skud. Jeg mener også det var muligt at optjene medaljer for ekstra gode highscores.
Siger denne beskrivelse nogen herinde noget (RJK?). Jeg har prøvet af finde ud af titlen på spillet i længere tid, uden held, så al hjælp er værdsat.
Og godt nytår =) | Vote Ficus!
|
|
|
|
Omen | Skrevet 01/01-04 18:50 | Jeg mener spillet var fyldt med ret mange bosser, som yderligere blev backet up af de mindre fjender.
Fjenderne mener angreb i patterns som i Galaga hvor de kontinuerligt "dykkede" ned mod spilleren.
Man havde kun sparsom ammunition til det "auto fire" våben man kunne optjene (det var i modsætning til dobbelskuddet, kun et enkelt projektil).
Håber det hjælper (tilføjer mere hvis jeg kommer på det). | Vote Ficus!
|
|